مجموعه تلويزيوني " بچه هاي بهشت " براي پخش از سيماي فرانسوي شبكه سحر آماده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سريال تلويزيوني " بچه هاي بهشت " براي پخش از سيماي فرانسوي شبكه سحر زيرنويس شد.

" بچه هاي بهشت " را النا انگيزي به فرانسوي ترجمه كرده، آناهيت همپارتيان ويراستاري آن را انجام داده و كبري مليحي اپراتوري زيرنويس اين مجموعه تلويزيوني را بر عهده داشته است .

در مجموعه «بچه‌هاي بهشت» كه به كارگرداني خسرو معصومي و تهيه‌كنندگي فرزاد كاشف به سفارش گروه علمي و فرهنگي مركز سيما فيلم توليد شده است و به قلم محمد رضايي راد به نگارش درآمده، شاهد ماجراهاي جذاب و شيرين ديگري چون درست كردن روزنامه ديواري مشترك و اخذ جايزه بهترين‌ها، بازگشت مردي به نام قاسم پس از سال ها دوري از وطن با مدرك دكتري پزشكي و رويارويي با تابلويي در بلوار اطراف منزل با نام همكلاسي اش كه به شهادت رسيده، هستيم. اين سريال براي نوجوانان ساخته شده است و خاطرات يك نوجوان دبيرستاني را به تصوير مي‌كشد كه به نوعي درگير شرايط روزهاي باقي مانده تا پيروزي انقلاب مي شود.

حسين محبوب، سيامك اطلسي، جمشيد جهان زاده، مريم كاظمي، شيوا خسرو مهر، ناصر آقايي، صالح ميرزا آقايي، مريم بوباني، جمال اجلالي، كاظم هژير آزاد، اكبر معززي، بيژن افشار، باقر صحرا وردي، اسماعيل سلطانيان، زهره صفوي و نقي سيف جمالي از بازيگراني هستند كه در " بچه هاي بهشت " به ايفاي نقش پرداخته اند .

مجموعه تلويزيوني " بچه هاي بهشت " از سه شنبه 22 مرداد در 26 قسمت 25 دقيقه اي از كانال يك شبكه بين المللي سحر براي مخاطبان سيماي فرانسوي اين شبكه به روي آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار