شهرداری منطقه 6 همزمان با فرارسیدن شب های قدر با پیش بینی بیش از 30 عنوان برنامه از شب هجدهم ماه مبارک رمضان تا شب بیست و چهارم این ماه به سوگواری می نشیند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  سید علیرضا موسوی، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ضمن اعلام ویژه برنامه های شب های قدر از تدارک بیش از 30 عنوان برنامه در سطح منطقه خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و لیالی قدر ویژه برنامه های مختلف و متنوعی از جمله ادعیه خوانی، مداحی و برپایی مراسم شبهای  احیا در مساجد، حسینیه ها،هیئت های مذهبی و سراهای محله در سطح منطقه با محوریت محلات برگزار خواهد شد.
 
 وی افزود: به مناسبت لیالی قدر نمایشگاه عکس با مضمون و مفاهیم دینی و مذهبی برپا و مراسم ویژه ضربت خوردن امام علی (ع) در سرای محله ها برگزار می شود. از دیگر برنامه ها ی تدارک دیده شده می توان به برپایی سفره اطعام وافطاری شبهای قدر در مسجد قدس و برنامه ختم قرآن و برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام علی(ع) در هفتم مرداد ماه ، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مسلم بن عقیل اشاره کرد.
 
موسوی به همایش قرآنی ویژه شب های قدر در سرای محله ها اشاره کرد و گفت: در شب های لیالی قدر، همایش قرآنی و قرآن خوانی و مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) با برپایی مناجات و عزاداری شهادت حضرت علی علیه السلام در سراهای محله ها، مساجد و حسینیه ها اجرا می شود.
 
962370
برچسب ها: شهرداری ، شب قدر ، سوگواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار