شهردار قدس از آماده‌باش کامل مجموعه مدیریت شهری برای میزبانی شایسته مسابقه فوتبال تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و همچنین پخش زنده این مسابقه در سه بوستان این شهر خبر داد.

سعید شهلی روز دوشنبه درآخرین جلسه هماهنگی میزبانی مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در سخنانی ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرستان برای برگزاری این رویداد بزرگ را در گرو میزبانی مطلوب و بی‌حاشیه از تیم‌ها و تماشاگران دانست.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین بحث این میزبانی، تسهیل در تردد و رفع ترافیک و سد معبر در روز بازی است که تمامی واحد‌های زیرمجموعه ضمن تفهیم وظایف محوله، مکلف به حضور میدانی در سطح شهر، مسیر‌های دسترسی به استادیوم و پارکینگ‌های ایجاد شده هستند.

شهردار قدس با اعلام اینکه تعدادی اتوبوس در نقاط مختلف شهر‌های همجوار برای دسترسی به استادیوم در نظر گرفته شده، از هواداران و تماشاگران خواست تا حتی‌الامکان از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

شهلی تصریح کرد: همچنین با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در اطراف استادیوم، سه نقطه از شهر شامل بوستان‌های باغ ملی، ولیعصر (عج) و زیتون با استقرار تلویزیون شهری میزبان شهروندان و هواداران برای تماشای این مسابقه فوتبال خواهند بود.

میزبانی مسابقه سند افتخار برای این شهرستان

وحید گلی‌کانی فرماندار قدس هم در این جلسه گفت: موضوع میزبانی شهرستان قدس از مسابقات لیگ نخبگان آسیا، یک سند افتخار برای این شهرستان محسوب می‌شود و بایستی این مسیر را به سمت و سویی ببریم که فضای ورزشی شهرستان را به یک برند تبدیل کنیم.

وی درخصوص دستاورد‌های شهرستان قدس در حوزه ورزش به سفر وزیر ورزش و جوانان در سال گذشته برای افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرستان اشاره کرد و افزود: مجوز میزبانی ما توسط یک جایگاه بین المللی تایید شده و تمام تلاش‌های صورت گرفته برای استانداردسازی این ورزشگاه تماما با بودجه شهرستانی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان قدس گفت: زمین چمن ورزشگاه شهدای شهرستان قدس بعد از ۷ سال احیا و نواقص آن رفع شد و حضور تیم‌های خارجی مانند الغرافه در شهرستان قدس از نظر دیپلماسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین بایستی به این موضوع نگاه ویژه و به صورت کلان و بین المللی داشته باشیم.

این مقام دولتی در شهرستان قدس تصریح کرد: لازم است تا محل استقرار اتوبوس‌ها برای بازگشت مشخص شود و اطلاع‌رسانی آن صورت گیرد تا موجبات سردرگرمی تماشاگران و شهروندان ایجاد نشود.

ورزشگاه شهدای شهرقدس ساعت ۲۱:۳۰ امشب میزبان مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر از سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار