سخنگوی اورژانس استان تهران گفت: اگر اهمال آمبولانس در انتقال مصدومان حادثه ورزشگاه شهر قدس که متعلق به بخش خصوصی است محرز شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

در میانه‌های نشست خبری جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال پیش از بازی با الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، یک اتفاق عجیب در ورزشگاه شهدای شهر قدس رخ داد.

ظاهرا ۲ کارگر برای استفاده از سنگ فرز وارد نیروگاه اصلی برق مجموعه شده و سنگ فرز را به این نیروگاه حدود ۱۹۰ هزار واتی وصل کرده‌اند. این اتفاق و سهل انگاری به سرعت منجر به قطع برق کل ورزشگاه و سوختگی این ۲ کارگر شده و طبق برآورد‌های ابتدایی پزشکی آن ها دچار سوختگی ۲۵ درصدی شده‌اند.

پس از این اتفاق برخی مدعی شده اند که ویدیوهای منتشر شده نشان از خودداری کارشناسان اورژانس حاضر در محل برای انتقال مصدومان دارد.

در همین راستا شروین تبریزی٬ سخنگوی اورژانس استان تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به حواشی سوختگی ۲ نفر در ورزشگاه شهر قدس گفت: آمبولانسی که در ورزشگاه شهر قدس حاضر بوده است٬ متعلق به یک شرکت خصوصی بوده که با هیئت فوتبال شهر قدس قرارداد داشته و متعلق به اورژانس استان تهران نبوده است.

او افزود: ما در حال بررسی ویدیوهایی هستیم که برایمان ارسال شده اند تا متوجه شویم آیا آمبولانس از انتقال مصدومان خودداری کرده یا نه و واقعیت ماجرا چه بوده است.

تبریزی گفت: اگر تخلف این آمبولانس که متعلق به یک شرکت خصوصی بوده است برای ما محرز شود؛ قطعا و به شدت برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
همونطور که امور استخدامی میگه استخدام شهرداری به ما مربوط نمیشه بخش خصوصی هست اینم بخش خصوصی محسوب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
سلام چطور استخدامی شهرداری بدون مصاحبه هست اینم روش.
آخرین اخبار