رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: پیرامون این موضوع از شاکی تحقیق شد که وی گفت، خودروی پژو پارس خود را به جلوی درب منزل پارک کردم، اما پس از مراجعه متوجه شدم از داخل صندوق عقب خودرو ظروف مسی و برنجی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام نخست راهی صحنه جرم شدند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند شدند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: با انجام تحقیقات بیشتر و تطبیق تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که برادر متهم نیز در این سرقت‌ها مشارکت داشته و اکنون در زندان به سر می‌برد که خیلی زود به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد و به همکاری با برادرش اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: در ادامه مشخص شد متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو مسروقه، به محل‌های خلوت رفته و با شکستن شیشه خودروها، اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو مانند ظروف مسی، برنجی و سایر وسایل با ارزش می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه کشف شد که متهمان از آن برای انجام سرقت‌ها استفاده می‌کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۱۰ نفر از شهروندان به دلیل سرقت از خودرو به پلیس شکایت کرده‌اند که با اعترافات متهمان، پرونده‌های آنها تکمیل شده است.

سردار گودرزی ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار