مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تایید ۲ هزار راننده برای ارائه خدمات سرویس مدرسه خبرداد.

شادی مالکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان تاکسیرانی برابر آیین نامه اجرایی سرویس دانش آموزی، مرجع صدور صلاحیت شرکت‌هایی است که متقاضی خدمت در این حوزه هستند و یا راننده‌هایی که اطلاعاتشان را ثبت می‌کنند باید مورد بررسی و صدور صلاحیت قرار بگیرند.

وی گفت: تاکسیرانان نیازی به احراز تاییدیه‌ها ندارند، زیرا در زمان دریافت گواهی اشتغال این فرایند‌ها انجام می‌شود.

مالکی اظهار کرد: از ظرفیت و پتانسیل ۷۵ شرکت که تایید شدن و دارای نزدیک به ۲۰۰۰ دستگاه ناوگان خودرویی و راننده هستند  مدارس می‌توانند استفاده کنند.

وی گفت: دانش آموزان مدارس استثنایی هم به همین صورت ساماندهی و سرویس دهی این عزیزان هم آغاز شده و برای دانش آموزانی که تعدادشان در یک مدرسه محدود بوده و ثبت نام کردند هماهنگی با آموزش و پرورش به صورت کامل انجام شده و باید به مدارس مراجعه و از طریق اولیای مدارس و پیمانکاران مجازی که مورد تایید هستند این سرویس رسانی انجام شود.

مالکی گفت: در اصلاحیه آیین نامه دانش آموزی مصوبه هیئت دولت که روز گذشته  به دست ما رسید قرار شد از ظرفیت و پتانسیل مدیران مدارس هم بیشتر استفاده شود و پیمانکارانی که در مدرسه و خارج از بستر سپند انعقاد قرارداد برای سرویس مدرسه داشتند باید در بازه زمانی مشخص مراجعه کنند و در سامانه سپند ثبت نام کنند.

خبرنگار: حسین قربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار