سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو، پیگیری و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی چهره سارق شدند و محل مخفیگاه وی کشف شد. 

سرهنگ موسوی بیان کرد: پس از اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل مخفیگاه متهم اعزام شده و متهم را غافلگیر و دستگیر نمودند. در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۵ حلقه رینگ و لاستیک پراید، یک حلقه رینگ و لاستیک پژو، ۶ عدد جک خودرو، دو جفت باند، دو عدد ضبط خودرو و یک جعبه آچار بکس و ابزار و ادوات مخصوص سرقت کشف شد. 

همچنین در پارکینگ مخفیگاه یک عدد پراید مسروقه که به تازگی سرقت شده بود کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات خودرو و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار