سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس خبر داد.  

سرهنگ محمد افشار، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های عوامل کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، در بلوار "علامه طباطبایی" خودرو پراید سفید رنگ را با یک نفر سرنشین در حین سرقت از خودروی پارک شده مشاهده نمودند که بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند که سارق با مشاهده پلیس سوار بر خودرو خود از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهم به دستور پلیس، ماموران با استفاده از طرح مهار و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودروی متهم و دستگیری سارق شدند که سارق از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوگه قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که خودرو متهم دارای سابقه سرقت بوده و چند روز قبل در حوزه کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به سرقت رفته و در بازرسی اولیه از خودرو سارق تعداد ۴ عدد باند خودرو و دو عدد کامپیوتر خودرو کشف شد و متهم جهت اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت که پس از مداوا در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرد.

سرهنگ افشار گفت: سارق ۳۸ ساله بوده و دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد که در این خصوص شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در محل‌های ایمن که توسط دوربین مداربسته کنترل می‌شود پارک نموده و حتما از لوازم ضدسرقت و دزدگیر استفاده نمایند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار