حمید نوری با اشاره به نقش گروهک تروریستی منافقین در محاکمه ناعادلانه و حبس پنج ساله‌اش در سوئد، گفت که به‌عنوان شاکی در دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین شرکت کرده است.

حمید نوری، شهروند ایرانی آزادشده از زندان سوئد با حضور در هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جنایت‌های منافقین گفت : به‌عنوان شاکی در این دادگاه شرکت کرده است.

نوری ضمن ابراز خرسندی از دعوت برای حضور در دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین، گفت: در دادگاه حضور یافتم تا به‌عنوان شاکی علیه گروهک تروریستی منافقین و اعضا و طرفداران آن مشارکت کنم.

وی با اشاره به نقش گروهک تروریستی منافقین در بازداشت و حبس غیرقانونی خود در زندان‌های سوئد، گفت: سوئدی‌ها براساس شکایت همین گروهک تروریستی به مدت پنج سال به‌صورت غیرقانونی من را زندانی کردند که چهار سال‌ونیم آن حبس انفرادی بود؛ منافقین دروغ‌های زیاد و اتهام‌های مختلفی را به من نسبت دادند.

نوری با اشاره به اینکه آزادی از زندان سوئد و بازگشتش به کشور موید دروغین بودن اتهام‌ها و ادعا‌های منافقین است، اظهار کرد: من در دادگاه سوئد اعلام کردم که این دادگاه فرمایشی، سیاسی، سفارشی و نمایشی است؛ سوئدی‌ها حاضر به پذیرش شهود من در دادگاه نبودند، اما از آن سازمان جهنمی ده‌ها نفر با عنوان شاکی و شاهد در دادگاه حضور داشتند؛ سوئدی‌ها حتی حاضر نشدند که شهود من از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه‌های دادگاه حضور یابند و هیچ‌گونه همکاری در این زمینه با من نداشتند و در نهایت شهود من نتوانستند به نفع من شهادت بدهند.

وی تاکید کرد: سیستم قضایی سوئد چنین اتفاق‌های ناخوشایندی را رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار