رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از کاهش 18 درصدی صدور جریمه در سال 91 خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سردار مومنی امروز با آیت الله علوی گرگانی دیدارکرد وگفت: تعداد خودروها از سال 85 در کشور سه برابر شده‌اند، با این وجود میزان وقوع جرایم کاهش یافته است و در سال 91 شاهد کاهش 18 درصدی در صدور جریمه هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به کاهش آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی اشاره کرد و اظهارکرد: در جهان به ازای هر 10 هزار خودرو 8.1 کشته وجود دارد که در ایران این میزان از 25 به 7.5 رسیده است،واین نشان دهنده کاهش تصادفات است.
وی درادامه بااشاره به اجرای طرح تابستانی راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور افزود: با توجه به آغاز مسافرت‌های تابستانی در جاده‌های مختلف کشور به ویژه در مسیرهای منتهی به شهرهای بزرگ شاهد ترافیک هستیم،و40 هزار نفر پرسنل راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در طرح تابستانی فعالیت می کنند.
سردار مومنی از برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته در ماه مبارک رمضان عنوان کرد وگفت:نیروهای راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف به ویژه مسیرهای منتهی اماکن مذهبی و مساجد حضور یافته و ترافیک را کنترل می کنند و در راستای اجرای این طرح تمام برگ‌های جریمه صادر شده تا پایان سال 90 مشمول بخشودگی می‌شوند و به رانندگان از ابتدای ماه رمضان شش ماه فرصت داده می‌شود که از بخشودگی دو برابر شدن نرخ جریمه‌ها استفاده کنند.
وی درپایان گفت: هدف راهنمایی و رانندگی از قوانین جدید، افزایش میزان جریمه نیست وبا اعمال قوانین جدید شاهد ان هستیم که سوانح رانندگی در کشور کاهش قابل توجهی داشته است.
برچسب ها: قم ، کاهش صدور ، برگه جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.