مدیرکل وررش و جوانان استان همدان گفت: نتیجه نهایی در مورد دلایل فوت بوکسور ملایری پس از اعلام نظر پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

علی حقیقی عصرمدیرکل وررش و جوانان استان همدان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به این که در سطح استان ۵۲ هیئت ورزشی فعال است، اظهار داشت: تلاش اداره‌کل ورزش و جوانان بر این بوده تا مشکل خاصی در هیئت‌های ورزشی استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: امسال چندین مجمع انتخاباتی ریاست هیئت‌های ورزشی را برگزار کردیم و آخرین آن که به‌زودی برگزار می‌شود هیئت شطرنج خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که تکمیل پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های این اداره‌کل است گفت: به مناسبت هفته دولت چندین پروژه ورزشی در سطح استان افتتاح می‌شود که از آن دست می‌توان به چند زمین چمن مصنوعی، استخر بانوان بهار، استخر شهرستان نهاوند و زمین چمن شهرستان رزن اشاره کرد.

حقیقی با اشاره به کمک‌های این اداره‌کل به هیئت‌های ورزشی استان عنوان کرد: در یک سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال به هیئت‌های ورزشی استان کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به تاکید بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان بر اخذ نرخ مصوب برای مدارس ورزشی در فصل تابستان هم عنوان کرد: هر باشگاهی که خلاف نرخ مصوب از نوآموزان دریافت شهریه کند متخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد آخرین وضعیت پرونده فوت بوکسور ملایری اظهار داشت: متاسفانه ما در این اتفاق اول از همه یک جوان را از دست دادیم که در کنار جوان بودنش هم‌استانی ما و قهرمان هم بود.

وی با اشاره به این که از همان لحظه اتفاق هم اداره‌کل و هم هیئت بوکس پیگیر وضعیت این ورزشکار عزیز بود تاکید کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که حق مرحوم یاسین موسی خانی و خانواده‌اش تضییع نشود.

حقیقی با اشاره به برگزاری چندین جلسه در وزارت ورزش و نیز اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیرامون این اتفاق گفت: تا اعلام نظر پزشکی قانونی که آن هم روندی بین ۴۰ تا ۶۰ روز دارد نمی‌توانیم به قطعیت در مورد آن اتفاق صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: نتیجه پزشکی قانونی ابتدا در اختیار دادستاتی قرار می‌گیرد و پس از ابلاغ به کمیته بررسی این اتفاق ناگوار، نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.