مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از ۴۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران در طول ماه محرم خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه تمهیدات لازم از امروز اول صفر برای تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم شده است، گفت: از ابتدای محرم تا اول ماه صفر ۴۲۰ هزار و ۲۷۴ نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز مهران تردد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۹۳ هزار و ۹۴۷ نفر به کشور وارد و ۲۲۶ هزار و ۳۲۷ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی ۲۰۰ دستگاه سیستم جت فن( بادبزن برقی) تهویه و مه‌پاش در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

چشمه خاور یادآور شد: سه هزار مترمربع سایبان دائمی در پایانه برکت شهرستان مرزی مهران به عنوان بزرگترین پایانه نقل و انتقال مسافربری کشور در دست اقدم است و به زودی برای استفاده زوار اربعین حسینی در این پایانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم و هموطنان عزیز که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر عتبات عالیات دارند، درخواست می‌شود که سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شده و در ساعت‌های خُنک روز به مرز مراجعه کنند.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.