استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ موکب در این استان خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی را برعهده دارند، گفت: ۳۵۰ موکب از این تعداد، شناسنامه و کد شناسه دارند که البته همه موکب‌های استان خادم زوار اربعین هستند.

حسن بهرام‌نیا در همایش بزرگ موکبداران، خادمان و جهادگران اربعین حسینی استان ایلام، با بیان اینکه ۱۲ شهرستان استان در امر خدمت رسانی به زائران حسینی مشارکت دارند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۵۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان ایلام پرچم خدمت رسانی به زائران اربعین و عتبات عالیات را برافراشته‌اند، افزود: مردم این استان هم در ایام اربعین و هم در عرصه‌های مختلف آزمون خود را پس داده و به بلوغ و پختگی سیاسی و معنوی رسیده‌اند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایلام یک دژ مستحکم در زمان دفاع مقدس بوده است.

بهرام نیا با بیان اینکه مردم ایلام همواره جزو اولین‌ها برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی بوده‌اند، گفت: اربعین امسال نیز هر چند جای خالی رئییس جمهور شهید، عیان و آشکار است، اما با همت مسئولان کنونی و دولت چهاردهم بهترین اربعین برای خدمت رسانی به زوار رقم زده می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته‌های ۱۹ گانه ستاد اربعین استان ایلام هماهنگ با ستاد مرکزی اربعین برای خدمت رسانی به زائران، تشکیل شده‌اند تا بهترین خدمات به زوار مراجعه کننده به مرز مهران ارائه شود.

استاندار ایلام به حضور امروز وزیر کشور در استان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های اربعین در مهران در این سفر مورد بررسی وزیر کشور قرار گرفت و چندین طرح مربوط به دولت سیزدهم نیز در شهر‌های ایلام، ایوان و مهران افتتاح شد.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.