والدین خارجی بشدت از طرف تبلیغات تحت فشار هستند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، والدین نوزادان تازه به دنیا آمده یکی از هدف های سازمان ها و موسسات مختلف ائم از تجاری و یا بیمه هستند. 

گفتنی است در بیمارستان های اروپایی به محض بدنیا آمدن کودک، مؤسسات تجاری که افراد آنها در بیمارستان حضور دارند، والدین را شناسایی کرده و با انواع محصولات و روش ها و تعرفه ها و امتحانات کمکی و جانبي والدین را محاصره می کنند. 

بررسی ها نشان می دهد والدین اروپایی اغلب پس از تولد کودک تا قبل از خروج از بیمارستان چندین فرم را امضاء کرده و مبالغ قابل توجهی را صرف هزینه های  کاذب می کنند و چیزهایی برای کودک می خرند که هرگز به آن احتیاج پیدا نمی کنند. 

انجمن های بیمارستانی در اروپا امیدوار هستند تا با ارائه ی طرحی بتوانند جلوی افراد سود جو را که والدین را تحت تأثیر قرار داده و سود قابل توجهی نصیب خود و سازمانشان می کنند را بگیرند./ح

برچسب ها: تبلیغات ، والدین ، نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار