ساخت سریال "پروانه‌" به دلیل برهه خاص زمانی آن با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود.

"ناصر ریحان صفت‌"، مدیر تولید سریال "پروانه‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت این سریال گفت: "پروانه‌" به دلیل اینکه در برهه تاریخی دهه 50 اتفاق می‌افتد فراهم کردن شرایط فضا‌های آن بسیار سخت بود.
وی افزود: ما برای تصویربرداری در لوکیشن‌های محله، خیابان، ادارات و مجبور بودیم بسیاری از تابلوها، پلاک‌خانه و حتی رنگ جدول‌ها را تغییر دهیم.
"ریحان‌صفت" ادامه داد: قبل از تصویربرداری از هر لوکیشن باید یک گروه از چند روز قبل برای ایجاد این نوع تغییرات به محل می رفتند تا ما یک روز فیلمبرداری آن لوکیشن را انجام دهیم و پس آن هم دوباره آن لوکیشن را باید به حالت قبل باز می گردانیم‌.
وی در این باره تصریح کرد: وجود این مشکلات هم زمان و هم هزینه‌بی ما را در تولید این سریال بالا می برد 
"ریحان‌صفت" دیگر مشکلات ساخت این سریال را اینگونه عنوان کرد: پیدا کردن ماشین‌هایی که هم متعلق به زمان گذشته باشد و هم اینکه از نظر ظاهر نو باشد از دیگر مشکلات کار بود.
وی بیان کرد: "جلیل سامان‌" کارگردان و نویسنده‌ی ریزبین‌ ‌و خوبی هستند و باید کار مطابق و نزدیک به خواسته‌های وی بود.
"ریحان‌صفت" اظهار داشت: به دلیل سختی کار صحنه‌های خارجی و تصویر‌برداری در شهرستان شمال تصویر‌برداری این کار حدود 6 ماه به طول انجامید.
"ریحان صفت‌" تصریح کرد: هم اکنون  با پخش این سریال صداگذاری، تدوین و اصلاح رنگ تصاویر در حال انجام است و نا هر قسمت را لحظه پخش به آنتن می رسانیم‌.
"ریحان‌صفت" در پایان خاطر نشان کرد: شبکه سه حمایت‌های خوبی را از این سریال انجام دادند و امیدوارم که مردم این سریال را ببینند و از آن احساس رضایت داشته باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار