از جمله رويدادهاي مهم 48 ساعت گذشته فلسطين، مجروح شدن تعدادي از دانش آموزان و معلمين مدرسه اي در ناحيه "بيت لحم"، بازداشت سه تن از فعالان فلسطيني توسط نظاميان صهيونيست در "سلفيت" و بازداشت 8 تن ديگر در كرانه باختري بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، به نقل از شاهدان عيني محلي، روز گذشته در اثر انفجار يك گاز اشك آور صهيونيستي در داخل مدرسه اي فلسطيني در منطقه "بيت لحم" چندين تن از دانش آموزان آن مدرسه مجروح شدند. اين گاز اشك آور منفجر نشده از سوي يكي از دانش آموزان مدرسه اي در ناحيه "الخنساء" يافت شد و بعد از آن ساير دانش آموزان با آن بازي كردند. در اثر انفجار اين گاز اشك آور يازده دانش آموز و دو معلم مجروح شده اند و سه دانش آموز و يك معلم نيز در اثر استشمام گاز آن بيهوش شده اند. "صلاح بالو" معاون اداره آموزش آن منطقه اظهار داشته كه هر روز صبح پيش از ورود معلمين و دانش آموزان به مدارس آن منطقه تدابير شديد امنيتي به منظور بازرسي از آنان انجام مي شود. 
همچنين روز گذشته نظاميان صهيونيست سه فلسطيني را در روستايي در ناحيه غربي منطقه "سلفيت" بازداشت كردند. برادر يكي از بازداشت شدگان در مصاحبه با خبرگزاري معا اظهار داشته كه نظاميان صهيونيست با شكستن در خانه بصورت غير قانوني وارد آنجا شده و عمليات جست و جو براي يافتن برادر وي را آغاز كرده اند. 
در رويداد ديگر مرتبط با تحول فلسطين، سربازان ارتش رژيم صهيونيستي دوشنبه شب هشت فلسطيني را در كرانه باختري بازداشت كردند. مقامات محلي اظهار داشته اند كه بازداشت شدگان به بازداشتگاه "جنين" انتقال يافته اند. سخنگوي ارتش رژيم صهيوينستي اظهار داشته كه چهار تن از بازداشتي ها از ناحيه "جنين"، يك بازداشتي از "هبرون" و دو بازداشتي نيز از "طولكرم" بوده اند. 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار