وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واگذاری دومین پروانه پستی را به مزایده گذاشته و پروانه ای که اسناد آن تا 26 فروردین 92 فروخته می شود و قرار است فقط به شرکت های غیر دولتی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرانجام واگذاری دومین پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارایه خدمات پستی را به مزایده گذاشت.
نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص گفت: برگزاری مزایده برای واگذاری پروانه پستی در مصوبه جلسه شماره 146 مورخه 18 مرداد ماه سال گذشته کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات تکلیف شده است.
وی ادامه داد: حال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صدد است پروانه واگذاری پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارایه خدمات پستی را از طریق تشریفات قانونی مزایده به شرکت های غیر دولتی که وقف قوانین و مقررات در ایران به ثبت رسیده باشند واگذار کند.
نامی تصریح کرد: در صورت تمایل شرکت های غیر دولتی می توانند در قالب گروه مشارکت در مزایده شرکت و اسناد مزایده را به نام کنسرسیوم در حال تشکیل خریداری کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: در این صورت شرکت های غیر دولتی ملزم هستند که ضمن ارایه قرار داد مشارکت مدنی با مسئولیت تضا‌منی ثبت شده در دفترخانه اسناد رسمی در صورت برنده شدن در مزایده ظرف یک ماه شرکت ایرانی وفق قوانین و مقررات و ثبت آن را اداره ثبت شرکت ها را تشکیل دهند./ف
برچسب ها: واگذاری ، فناوری ، پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار