امیر شهرابی شهردار منطقه١۴ بر اولویت توسعه، بهبود ظرفیت ها‌ی ورزشی و سرانه‌های سبز و تفریحی منطقه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه١۴، شهرابی طی رصد میدانی از محلات و بخش شرقی منطقه از وضعیت فضا‌های ورزشی از جمله مجموعه قدیمی وفرامنطقه‌ای تختی و محیط پیرامونی آن بازدید و راهکار‌های ایجاد شرایط مناسب جهت باز پیرایی و آماده سازی ورزشگاه تختی جهت برگزاری مسابقات لیگ و فعالیت‌های ورزشی کودکان و نوجوانان را ارائه کرد. 

وی در هم اندیشی و تبادل نظر با علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، تسریع در بهبود فضای مناسب در ورزشگاه تختی، تمهیدات صورت گرفته و در دست اجرا جهت تکمیل زیر ساخت‌های این ظرفیت ورزشی را جهت انتقال بازی‌های لیگ به این بخش از پایتخت مورد بررسی قرار داد.

شهرابی ضمن تاکید بر هم افزایی شهرداری با مدیریت مجموعه تختی یاداور شد: بهبود وضعیت زمین‌های چمن این مجموعه ورزشی، مرمت و زیباسازی فضای محیطی و جایگاه، اصلاح وبهسازی فضا‌های بازی تا تمهیدات ترافیکی دسترسی‌های این مجموعه و... از موارد لازم برای این مجموعه است که مدیریت شهری در راستای دسترسی بهتر نوجوانان برای فعالیت‌های ورزشی در حد توان و برنامه ریزی لازم بر آن اهتمام دارد و آماده همکاری است.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین در ادامه این رصد میدانی بر رفع چالش‌های مورد نیاز و تقویت زیر ساخت‌های ورزشی این بخش از پایتخت به‌ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار