رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ آدم‌ربا و رهایی گروگان در کمتر از ۲ ساعت در روز گذشته خبر داد.

 

 سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۵۴ وردآورد مبنی بر ربایش فردی ۳۴ ساله توسط افرادی ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط تیم عملیات کلانتری در دست اقدام قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: بررسی اولیه نشان از این داشت، آدم ربایان طی تماس تلفنی درخواست وجه نقد (دلار) در قبال آزادی گروگان را کرده‌اند.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را شناسایی نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری اظهار داشت: با شگردهای پلیسی یکی از سارقان برای دریافت پول به محل قرار مراجعه که بلافاصله غافلگیر و دستگیر شد و از خودروی این فرد یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: همدست آدم ربا در حالی که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، از مخفیگاه خود متواری که با اقدامات فنی پلیسی متهم دوم پرونده نیز طی یک عملیات تعقیب و گریز پس از شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دوم پرونده که از ناحیه پا مصدوم شده بود برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان انتقال شد، ادامه داد با شناسایی محل نگهداری گروگان در محدوده شهرستان "ملارد" گروگان با هماهنگی‌های قضائی گروگان صحیح و سالم آزاد شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و تحقیق در خصوص علت آدم ربایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خاتمه بیان داشت: پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار