بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت گزارش شده است.

تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۲۰ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز هم میانگین در شرایط نارنجی است.

در حال حاضر ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۲، پونک در منطقه پنج با شاخص ۶۴، تربیت مدرس در منطقه ۶ با شاخص ۶۹، ستاد بحران در منطقه ۷ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۶، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص ۷۴، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۸۱، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۸۱، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۷۷، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۷۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۰ هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ عدد ۱۰۴، شادآباد در منطقه ۱۸ عدد ۱۰۹، شریف در منطقه ۲ عدد ۱۰۲، شهرری در منطقه ۲۰ عدد ۱۳۹، شهرداری منطقه ۱۹ عدد ۱۱۰، شهرداری منطقه ۲۱ عدد ۱۱۳، ژئوفیزیک در منطقه ۶ عدد ۱۲۱ و شهرداری منطقه ۱۵ عدد ۱۲۸ را به ثبت رسانده‌اند و وضعیت در این ایستگاه‌ها نارنجی و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ شاخص ۱۵۱، میدان فتح در منطقه ۹ شاخص ۱۵۱ و پارک شکوفه در منطقه ۱۴ شاخص ۱۵۶ در وضعیت قرمز و هوای ناسالم قرار دارند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۲۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۹۲ روز قابل قبول، ۲۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر پنج روز هوای قابل قبول و دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار