نماينده پارلمان انگليس گفت سياست هاي جنگ طلبانه آمريکا چيزي جز تباهي و نابودي به دنبال نداشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي ؛ جورج گالووي در گفتگو با اين شبکه گفت هر چند اکنون جنگ هاي عراق و افغانستان به نوعي پايان يافته و نيروهاي آمريکايي و انگليسي به کشورشان بازمي گردند ، اما شمار زيادي از اين نيروهاي جوان آسيب هاي شديد بدني و روحي و رواني متحمل شده اند.

 نيروهاي آمريکاي و انگليسي در حالي به کشورشان بازمي گردند که شماري از آنها عضو بدن خود را از دست داده اند و شماري از آنها نيز متحمل آسيب هاي شديد روحي و رواني شده اند که خودکشي را به دنبال داشته است.

گالووي در خصوص استفاده گسترده آمريکا از هواپيماهاي بدون سرنشين در به اصطلاح جنگ با تروريسم گفت اين هواپيماها به ابزارهاي کشتار و قتل مردم تبديل شده است . وي افزود باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در اظهاراتش استفاده از اين هواپيماها را به شوخي و مزاح گرفته است اما فرود آمدن راکت اين هواپيماها بر سر افراد و خانواده هايشان موضوعي خنده دار و شوخي نيست.

وي گفت قربانيان استفاده از اين هواپيماها به صدها ميليون معترض پيوسته اند که بطور فزاينده اي از استانداردهاي دوگانه غرب و بي عدالتي هاي غرب در برابر مناطق مسلمان نشين خشمگين اند.



                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار