مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:شاهزادگان حجاز سرمايه‌هاي هنگفت خود را چگونه خرج مي‌کنند؟ ، كانديداهاي انتخابات آتي ظرفيت شکست را داشته باشندو... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

شاهزادگان حجاز سرمايه‌هاي هنگفت خود را چگونه خرج مي‌کنند؟
خاندان سلطنتي آل سعود با بيش از 7000 هزار شاهزاده داراي سرمايه‌اي بالغ بر 1.4 تريليون دلار است که بخش اعظمي از اين پول صرف عيش و نوش درباريان مي‌شود.

كانديداهاي انتخابات آتي ظرفيت شکست را داشته باشند

 عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: كانديداهاي انتخابات آتي ظرفيت شکست را داشته باشند چرا که ملت با بينش سياسي خود، فرد مورد‌نظر را انتخاب مي‌کنند و همه جريان‌ها بايد به آن احترام بگذارند.

"فردمحوری"؛ آفت انتخابات سال 92/ کاهش فاصله طبقاتی اولویت دولت آینده


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/20/799412_978.jpg
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه آنچه باید برای انتخابات ریاست جمهوری آینده مد نظر قرار گیرد، "فردمحوری" به جای " برنامه محوری" است، گفت: یازدهمین سکان دار قوه مجريه بايد بتواند "آرمانهاي انقلاب" و "کارآمدي" را باهم جمع زند.

مسئولان اختلافات را کنار بگذارند/ حضور باشکوه ملت ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن
 جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تأکید کرد: مسئولان اختلافات را که سرمنشأ همه گرفتاری‌ها، ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها است کنار گذاشته و به دشمنان مجال ندهند تا به امیال ضد انسانی و ظالمانه خود نایل شوند.

پاسخ برق‌آسا و کوبنده ارتش به هر تهدیدی
فرمانده کل ارتش با بيان اينكه ارتش اعلام می­دارد همچون دوران سراسرافتخار انقلاب و دفاع مقدس، همگام با سایر نیروهای مسلح، پشتیبان ولایت و امت شهیدپرور ایران اسلامی بوده است، گفت: در جهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت از دستاوردهای گران­قدر انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و پاسخ هر تهدیدی را برق‌آسا و کوبنده خواهد داد.

استفاده از منابع دولتي براي تبليغات انتخاباتي جرم است
 يك حقوقدان گفت: استفاده از منابع دولتي و بيت‌المال براي فعاليت انتخاباتي جرم است و برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد شد.

گزارش مركز پژوهشها از اقدامات ابتکاری برای سنجش و کاهش بار مقررات

 مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی گزارشی با عنوان «اقدامات ابتکاری برای سنجش و کاهش بار مقررات » منتشر کرد.

لزوم تخصيص بودجه مناسب به سازمان‌هاي حمايتي براي مقابله تكدي‌گري در جامعه
 رئيس كميسيون اجتماعي مجلس بر لزوم تخصيص بودجه مناسب به سازمان‌هاي حمايتي اعم از كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي براي كاهش ميزان تكدي‌گري در جامعه شهري كشور تاكيد كرد.

کنفرانس مونيخ اجلاسی مفيد در جهت بهبود ساز و کارهاي صلح و امنيت جهاني
 يک کارشناس سياست خارجي گفت: کنفرانس مونيخ اجلاسی مفيد در جهت بهبود ساز و کارهاي صلح و امنيت جهاني بوده و جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نقش بی‌چون و چرای خود را در حل معادلات بین‌المللی به جهانیان ثابت کرد.

مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي كه گذشت

 جشن پيروزي انقلاب اسلامي در دانشگاه‌هاي كشور، آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي "تشكل‌هاي دانشجويي"، تجديد ميثاق جامعه دانشگاهي با آرمان‌هاي انقلاب و نامه اعتراض‌آميز دانشجويان خطاب به "فرهاد رهبر" از مهم‌ترين عناوين خبري "دانشگاه"در هفته گذشته بود.

حمايت از رژيم صهيونيستي موضوعي نهادينه در سياست خارجي آمريکا است
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موضوعات نهادینه در سیاست خارجی و امنیتی آمریکا بوده و کسی که در این چارچوب قرار گیرد خواسته يا ناخواسته سیاست خارجی اين کشور بر نظر شخصی وی قالب می‌شود.

دانشگاه قوي‌ترين نيروي محركه انقلاب اسلامي است

 عضو كانون دانشگاهيان ايران گفت: پيوند حوزه و دانشگاه قوي‌ترين نيروي محركه براي انقلاب اسلامي ايران قلمداد مي‌شود.

نماینده امام(ره) در طبس به گلوله بسته شد
 هزاران نفر از مردم منطقه در مراسم تشییع پیکر اين شهيد شرکت کرده و پس از تدفین نیز، روستاییان منطقه از بیم به سرقت بردن پیکر مطهرش تا مدت‌ها برمزار وی نگهبانی مي‌دادند.

انقلاب اسلامي به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید

 عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید و وحدت عامل مهمي در تداوم آن داشته است.

ورود كميسيون اصل 90 به تامين امنيت انتخابات سال آينده با همكاري نيروهاي امنيتي
 رئيس كميسيون اصل 90 از رصد مباحث امنيتي اتتخابات سال آينده خبرداد و گفت: اين كميسيون در راستاي وظايف نظارتي خود تامين امنيت انتخابات خرداد92 را در دستور كار قرار خواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار