جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تأکید کرد: مسئولان اختلافات را که سرمنشأ همه گرفتاری‌ها، ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها است کنار گذاشته و به دشمنان مجال ندهند تا به امیال ضد انسانی و ظالمانه خود نایل شوند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران بیانیه جامعه روحانیت به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن به شرح زیر است:

ملت شریف و مؤمن ایران

خدای بزرگ را سپاس که سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم. انقلابی به نام خدا، برای خدا و در راه خدا. خرسندیم که آرمان‌ها و شعارهای انقلاب با همان آهنگ و صلابت، با همان شور و احساس همچنان جاری است.

مفتخریم که ملت ما علی‌رغم همه دسیسه‌ها، فتنه‌ها، دشمنی‌ها و مشکلات، راه خود را می‌پیماید، بر باورهای خود استوار ایستاده، وحدت، همبستگی، توکل و اعتماد به خدا را تقویت کرده و با عزت، شکوه و سرافرازی پرچم الهام‌بخش حق‌طلبی را بر دوش می‌کشد.

دوستان ما در طی این این سالیان مطمئن‌تر و امیدوارتر از گذشته و در پیمودن و ادامه راه انقلاب اسلامی مصمم‌تر شده‌اند، دشمنان نیز با همه کینه‌توزی‌ها، فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها به عظمت و پایداری مردم قهرمان ما معترف و به دنبال راهی برای ایجاد ارتباط و شاید از این طریق موفق به مهار حرکت شتابنده انقلاب اسلامی شوند.بی‌شک مردان و زنان، جوانان و فرزندان این ملت به وعده‌های الهی معتقد و به پیروزی خود امیدوار است.

«ان‌تنصرو‌الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

جامعه روحانیت مبارز ضمن ارج‌گذاشتن بر این همه هوشمندی، استواری، صداقت، حق‌طلبی و خداخواهی اعلام می‌دارد به همراه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور خواهد یافت و از همه علماء، روحانیون و حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز می‌خواهد چون همیشه پیشاپیش مردم مؤمن و وفادار، بر شکوه این حضور حماسی و افتخار آمیز و دشمن‌شکن بیافزایند.

جامعه روحانیت مبارز با دریافت این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران به برکت عنایات خداوند، محتوای غنی فرهنگ انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور فعال مردم و هدایت داهیانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی راه خود را با عزت، افتخار و توفیق پیموده است و این سرمایه‌ها و داشته‌های عظیم عبور از همه تنگناها، سختی‌ها، دشمنی‌ها، و سنگ‌اندازی‌ها را تضمین و آینده‌ای سراسر روشن و امیدبخش را نوید می‌دهد.

لذا از همه فعالان، صاحب‌نظران و صاحبان تریبون انتظار دارد رسالت خطیر خود را در این شرایط حساس با شناخت صحیح، وفاداری و تلاش مجدانه انجام دهند و از مسئولین و مدیران ارشد و دست‌اندرکاران می‌خواهد وظایف خود را پاس داشته و به رفع نیازها و مشکلات مردم و کشور همت گمارند، همدلی و حسن ظن کنند، اختلافات را که سرمنشأ همه گرفتاری‌ها، ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها است کنار گذاشته و به دشمنان مجال ندهند تا به امیال ضد انسانی و ظالمانه خود نایل شوند و امیدوارانه به توطئه‌گری و فتنه‌انگیزی ادامه دهند.

خدمت و کار صادقانه و خالصانه را وجهه‌ی همت خود قرار دهند و ایران اسلامی را که امروز منشأ امید، الهام و روشنگری در میان دیگر ملت‌ها است را از گزند سیاه‌نمایی‌ها، تبلیغات و القائات زهرآگین به دور دارند و اجاره ندهند که دشمنان امت اسلامی با فتنه‌های فرهنگی، جنگ‌های قومی و اختلافات مذهبی و بدنمایی‌ها مانع به بار نشستن ثمرات ارزشمند مجاهدت‌های ملت ایران در میان امت بزرگ اسلامی گردند.

در پایان با درود به روح بلند و همیشه جاوید امام بزرگمان حضرت روح‌الله سلام‌الله علیه و شهیدان گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی و با تکریم و تجلیل از همه رشادت‌ها ئ ایثارهای مردان و زنان همیشه شاهد و ایثارگر و بسیجیان غیور و افتخارآفرین و اعلام وفاداری و پیروی از رهبر آگاه، بصیر و با استمداد از عنایات و الطاف خاصه حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحناه فداه، از خداوند منان مسئلت داریم که ملت بزرگ ایران اسلامی را در راه تحقق آرمان‌های بلندش موفق و پیروز دارد و الحمدالله رب‌العالمین.

محمدرضا مهدوی‌کنی

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار