رئيس كميسيون اجتماعي مجلس بر لزوم تخصيص بودجه مناسب به سازمان‌هاي حمايتي اعم از كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي براي كاهش ميزان تكدي‌گري در جامعه شهري كشور تاكيد كرد.

"عبدالرضا عزيزي" نماينده مردم شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح عوامل و زمينه‌هاي رشد پديده زشت تكدي‌گري در جامعه شهري كشور گفت: بيشتر متكديان به علت‌ فقر مالي و يا فرهنگي به اين پديده روي مي‌آورند  كه در اغلب اوقات در دام سودجويان و در شبكه‌هاي تكدي‌گري گرفتار شده و چهره شهرها و در نهايت جامعه را زشت مي‌كنند.

وي در ادامه با انتقاد از كمبود اعتبار سازمان‌هاي حمايتي اجتماعي براي مقابله با پديده تكدي‌گري در جامعه فرهنگ‌محور ايراني افزود: براي رفع و ريشه‌كن كردن اين مشكل،‌ نهادهاي اجتماعي همچون بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) بايد با حمايت‌هاي مالي دولتي به ايجاد اشتغال و رفع مشكلات فرهنگي مسبب اين موضوع اقدام كنند تا شاهد رشد و گسترش تكدي‌گري در جامعه نباشيم.

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس در پايان تاكيد كرد: ضروري است بودجه‌اي مناسب در اختيار سازمان بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) قرار گيرد تا آنها بتوانند وظايف خود را در اين زمينه به نحو احسن به انجام رسانده و تكدي‌گري كه يكي از معضلات اجتماعي و فرهنگي جامعه است را  ريشه‌كن كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تکدی ، گری ، عزیزی ، فقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار