عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید و وحدت عامل مهمي در تداوم آن داشته است.

"آيت‌الله محسن مجتهد شبستری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايش " امام‌ خمینی(ره)" مبني بر اينکه "انقلاب ما انفجار نور بود"، اظهار داشت: این انقلاب به مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید و وحدت عامل مهمي در تداوم آن داشته است.

وي تصریح کرد: وحدت و اتحاد میان مسئولان نظام باعث اتحاد بیش از پیش مردم شده و از تفرقه در جامعه اسلامي که دشمنان انقلاب را دلشاد مي‌کند، جلوگيري مي‌شود.

امام جمعه تبریز تأکید کرد: مسئولان با اتحاد مي‌توانند مشکلات مردم را برطرف کنند و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها که همواره در تمامي صحنه‌ها پشتيبان انقلاب بوده‌اند، وظيفه اصلي مسئولان محسوب مي‌شود.

وی به عبور موفقيت‌آميز انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌ها در 34 سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: ما از همان ابتداي انقلاب شاهد حوادث ناگوار و توطئه‌های دشمنان خارج از کشور بوديم که عده‌ای فریب‌خورده داخلي آنها را با مقاصد شیطانیشان همراهي مي‌کردند.

آيت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: اين فتنه که 10 سال توطئه چيني استکبار جهاني پشتوانه آن بود با حماسه‌آفريني ملت بصير ايران در  9 دی ماه خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب مسائل مختلفی را بهانه قرار می‌دهند تا میان مردم و نظام فاصله بیاندازند اما بايد بدانند که مردم ایران به انقلاب و رهبری وفادارند و در تمامي صحنه‌ها گوش به فرمان ولي‌فقيه‌شان هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار