جشن پيروزي انقلاب اسلامي در دانشگاه‌هاي كشور، آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي "تشكل‌هاي دانشجويي"، تجديد ميثاق جامعه دانشگاهي با آرمان‌هاي انقلاب و نامه اعتراض‌آميز دانشجويان خطاب به "فرهاد رهبر" از مهم‌ترين عناوين خبري "دانشگاه"در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:

جشنواره عترت دانشجويان بسيجي برگزار مي‌شود
مرحله نهایی دهمین جشنواره عترت دانشجویان بسیجی به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه خوارزمی
جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و محدثی‌خراسانی(شاعر معاصر) در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

دعوت دانشجویان دانشگاه تهران از «جلیلی و لنکرانی» برای حضور در انتخابات 92
در بخشی از دعوتنامه دانشجویان دانشگاه تهران آمده است: ادامه گفتمان سوم تیر با حضور یک نفر از شما در انتخابات میسر می‌شود و "اعتدال" و "عقلانیت" کلید واژه تکنوکرات‌ها برای ارتجاع گفتمانی است.

برگزاري مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
تجدید میثاق دانشگاهیان باآرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری فردا در حرم بنيانگذاركبير انقلاب برگزار می‌شود.

برگزاري اختتاميه كنگره ملي پيامبر اعظم(ص) در دانشگاه تهران
اختتامیه کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.

نامه جنبش‌عدالتخواه به فرهاد رهبر و پاسخ وي
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای از پذیرش دانشجویان بدون کنکور در پردیس البرز دانشگاه تهران انتقاد کرد و رئیس دانشگاه تهران نیز در نامه‌ای به این انتقاد پاسخ داد.

تجديد ميثاق جامعه دانشگاهي با آرمان‌های امام راحل
صبح امروز جمعي از دانشگاهيان کشور با حضور در مرقد مطهر بنيان‌گذار جمهوري اسلامي با آرمان‌های امام راحل تجدید بيعت کردند.

تولایی: داير شدن مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی از سوی بسیج مهندسین
معاون علمی پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهندسین اساتید و دانشجویان بسیجی در تحقق جهاد علمی و ایجاد هسته‌های فکر گفت: باید ببینیم که چه کالاهایی در رشته های دانشگاهی و چه کالاهایی به عنوان واردات کشور مطرح هستند و بابت آنها ارز صرف می‌شود لذا بهمین منظور مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی بسیج مهندسین را راه انداخته‌ایم.

فيروزآبادي: برنامه‌هاي دانشگاه صنعتي شريف در ايام دهه فجر
معاون فرهنگي- اجتماعي دانشگاه صنعتي شريف از برگزاري برنامه‌هاي مختلف به مناسبت سي‌و چهارمين سالروز انقلاب شکوهمند اسلامي در اين دانشگاه خبر داد.

اكبري: هوشياري و موقعيت‌شناسي دو شاخصه يک دانشجوي سياسي است
مدير تشکل‌هاي سياسي دانشگاه آزاد نقش تشکل‌های دانشجویی در شرایط فعلی کشور را بسيار حساس ارزيابي کرد و گفت: تشکل‌ها باید به دو نکته توجه داشته باشند؛ نخست آنکه همواره هوشیار باشند و تمام مسائل اجتماعی و جهانی را با دقت و هوشیاری رصد کنند و دوم اينکه موقعیت شناس باشند.

روستاآزاد: جنبش دانشجويي امروز کاملتر و پوياتر از هميشه فعاليت‌ مي‌کند
رييس دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينکه جنبش دانشجويي امروز کاملتر و پوياتر از هميشه فعاليت‌ مي‌کند گفت: دفاع از آرمان‌هاي انقلاب هزينه‌هاي زيادي دارد و جامعه دانشگاهي براي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و حفظ آن متحمل هزينه‌هاي زيادي شده‌ است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با کواکبيان ديدار مي‌کنند
اعضاي انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در راستاي برنامه‌هاي انتخاباتي خود امروز با دبیر‌کل حزب مردم‌سالاری ديدار مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عناوین ، دانشگاه ، گذشته ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار