برگزاري سومين کنفرانس بين المللي اتوماسيون صنعتي

سومين کنفرانس بين المللي اتوماسيون صنعتي با رويکرد بومي سازي، توليد و ارتقا توانمندي هاي ساخت داخل در روزهاي 3و4 بهمن ماه برگزار مي شود.

دين محمد ايماني دبير اجرايي کنفرانس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: مصرف انرژي در جهان درحال رشد است و علي رغم توسعه منابع انرژي جايگزين، تقاضا براي نفت و گاز همچنان بالا است با اين حال يا کاهش حاشيه سودآوري بازيافت نفت و گاز از مخازن موجود ميدان هاي جديد به چالش تبديل شده است.
وي تصريح کرد: کنفرانس بين المللي اتوماسيون در جهت بومي سازي و ارتقا توانمندي ساخت داخل برگزار مي شود و اتوماسيون جز تکنولوژي هاي تک است که شامل تحريم کشورهاي بيگانه شده و موضوع تحريم ارتباط صنعت و دانشگاه را مستحکم کرده است.
ايماني اظهار داشت: توسعه دانش پايه و دانش کاربردي اتوماسيون، معرفي نوآوري هاي حوزه اتوماسيون و ابزار دقيق، شناسايي بنگاه هاي فعال در اين حوزه، تبيين جايگاه اتوماسيون صنعتي در توليد و خدمات با کيفيت پايدار از جمله اهداف اصلي اين کنفرانس است.
وي، تأثيرگذاري تجهيزات، کنترل ابزار دقيق، شناسايي بنگاه هاي فعال در اين حوزه، تبيين جايگاه اتوماسيون صنعتي در توليد و خدمات با کيفيت پايدار از جمله اهداف اصلي اين کنفرانس دانست.

دبير اجرايي کنفرانس تصريح کرد: سومين کنفرانس بين المللي اتوماسيون در روزهاي سوم و چهارم بهمن در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار