مدير عامل شهر جديد پرند اعلام کرد: با تکميل و واگذاري همه مسکن هاي مهر و تحقق کامل افق جمعيتي تا 700 هزار نفر پيش بيني مي شود شهر جديد پرند در جمع شهرهاي بزرگ کشور قرار گيرد.

حبيب‌الله چاغروندي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود 100 هزار مسکن مهر در اين شهر در حال ساخت است که بخشي از آن واگذار شده و بخشي ديگر هم طبق زمان بندي واگذار خواهد شد و با توجه به نزديکي آن به شهر تهران و همچنين همسايگي با فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) انتظار مي رود روند جذب جمعيت افزايش يابد.
وي گفت: ساخت متروي پرند - تهران هم با جديت در دستور کار هست و از روش هاي مختلف و متنوع جابجايي و مسافرت ميان تهران و پرند استفاده مي شود و اين شهر جديد در کنار آزاد راهها قرار دارد که مزيت آن را تقويت مي کند.
چاغروندي گفت: ظرفيت ثبت نام براي مسکن مهر در اين شهر کامل شده است و از کساني که متقاضي مسکن مهر در اطراف شهر تهران هستند خواهشمنديم به ساير شهرهاي جديد مانند پرديس و شهر جديد هشتگرد مراجعه کنند و فعلاً برنامه اي براي ثبت نام جديد نداريم.
مدير عامل شهر جديد پرند گفت: همه دستگاه هاي مسئول براي ايجاد و توسعه خدمات زير بنايي و روبنايي در شهر جديد تلاش مي کنند./س
برچسب ها: پرند ، شهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار