سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانان آسیا در سال آینده فقط قهرمانی در جام حذفی است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تنها شانس ما برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده فقط قهرمانی در مسابقات جام حذفی است و باید هر طور شده بتوانیم در رقابت های  جام حذفی قهرمان شویم.

وی ادامه داد: شرایط  برای قهرمانی در جام حذفی خیلی سخت است و حریفان سر سخت و قدرتمندی را تا فینال پیش رو داریم.
 
گل محمدی در مورد برگزاری دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با نفت تهران در رقابت جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران گفت: بازی پرسپولیس  و نفت تهران بهتر است که به جای ورزشگاه تختی تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شود و چون تماشاگران زیادی می توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.
 
وی درمورد لغو بازی پرسپولیس و گهر به دلیل آلودگی هوا تصریح کرد: روند خوبی را برای صعود به  رتبه های بالای جدول داشتیم ولی به یک باره زمانی که در هتل بودیم به ما اطلاع دادند بازی باگهر به دلیل آلودگی هوا لغو شده است از یک بابت خوشحالم که بازی لغو شده است چون این ‌آلودگی برای سلامتی بازیکنان و تماشاگران خطرناک است.

ولی افزود: برای لغو بازی پرسپولیس و گهر ناراحت شدم چون ما در روند رو به رشدی قرار گرفته بودیم و این مسئله باعث می شود که کمی از شرایط بازی دور باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد برگزاری تمرینات تاکید کرد: با وجود شرایط بد آب وهوای تهران سعی کردیم که زمین تمرین بیرون از تهران را به جای تمرین آماده کنیم که موفق به این کار شدیم و مجبور شدیم در سالن تمرین کنیم و هم اکنون نیز چند نفر از بازیکنان با زدن ماسک به تمرین خود می پردازند.
 
وی در مورد حضور  وینگو بگوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: خواهان حضو ربگوویچ هستم وباشگاه در حال مذاکره با این مربی است که تا 24 ساعت آینده تکلیف این مربی برای  حضور یا عدم حضورش در پرسپولیس مشخص می شود./اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار