معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به پيشنهادات مطرح شده براي ايجاد منطقه آزاد گردشگري در شهرستان رامسر گفت : اين پيشنهاد بايد مورد مطالعه و بررسي قرارگيرد و درصورت امکان به تصويب هيئت دولت خواهد رسيد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌ساني رياست جمهوري، "محمدرضا رحيمي" ظهر امروز ( پنجشنبه ) در مراسم "يادواره امير سرلشکر خلبان شهيد حسين خلعتبري و 268 شهيد شهرستان رامسر " ضمن تسليت اربعين حسيني و ايام سوگواري اباعبدالله (ع) ، با گراميداشت ياد و خاطره 10400 شهيد استان مازندران گفت: خداوند در قرآن فرموده است کساني که در راه خدا کشته شده اند همواره زنده‌اند و نزد خدا روزي دارند .

معاون اول رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه روح شهيد خلعتبري و 268 شهيد شهرستان رامسر در اين مراسم حاضر هستند، تصريح کرد : از خداوند مي‌خواهيم که مارا پيرو و ادامه‌دهنده راه شهدا قرار دهد.

رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيشنهادات مطرح شده براي ايجاد منطقه آزاد گردشگري در شهرستان رامسر گفت : اين پيشنهاد بايد مورد مطالعه و بررسي قرارگيرد و درصورت امکان به تصويب هيئت دولت خواهد رسيد.

وي در ادامه با اشاره به بازديد خود از پروژه تصفيه‌خانه آب شرب رامسر و طرح توسعه فرودگاه اين شهرستان افزود: اميدواريم اين طرحها هرچه زودتر به پايان رسيده و زمينه رفاه و آسايش مردم را فراهم کند .
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار