جلسه ارائه گزارش طرحهاي مهر ماندگار توسط روساي شوراي هماهنگي روابط عمومي مناطق 6 گانه استانداريهاي سراسر كشور صبح امروز در وزارت كشور برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور سيد ضياء الدين نورالديني دبير شوراي اطلاع رساني دولت در اين جلسه گفت: هيچ چيزي امروز در دنيا نيست كه رسانه‌اي نشود، عرصه رسانه و روابط عمومي عرصه خلاقيت است و بايد از همه امكانات و ظرفيت ها براي ارتقاء سطح رضايتمندي مردم استفاده گردد.

وي از اجراي 900 طرح مهر ماندگار در كشور خبر داد و افزود: مجموع سرمايه گذاري براي اجراي اين طرحها 170 هزار ميليارد تومان است كه تا پايان دولت دهم اجرايي خواهد شد.

دبير شوراي اطلاع رساني دولت در ادامه تصريح كرد: طرح ها و كارهاي بزرگي كه در كشور تحت عنوان "مهر ماندگار" اجرا مي شود، نمادي از شكست تحريم هايي است كه دشمنان اين كشور براي متوقف كردن قطار پيشرفت و سازندگي ايران طراحي كرده اند.

وي همچنين خاطرنشان كرد: دولت دكتر احمدي نژاد ركوردهاي بي سابقه اي را در حوزه هاي مختلف به جا گذاشته كه طرحهاي مهر ماندگار يكي از آن قله هاي مرتفعي است كه در تاريخ خواهد ماند و قطعاً اين حجم از انجام پروژه ها در تاريخ كشور بي سابقه است.

نورالديني افزود:‌ قبل از انقلاب نظام ارائه خدمات بهداشتي و درماني ما كاملاً توسعه نيافته بود اما اكنون خيلي پيشرفت كرده است و اكنون با وجود مراكز بهداشتي و پزشكان كارآزموده پاسخگوي سلامت مردم است و شتاب جدي در حوزه علم و فناوري پزشكي در ايران مثال زدني است اما نبايد اجازه دهيم كه برخي كاستي‌ها و ضعف‌ها اين همه دستاوردها را تحت شعاع قرار دهد.

گفتني است در ادامه اين جلسه اصل مند مديركل روابط عمومي از روساي شوراي هماهنگي روابط عمومي مناطق، استانداريهاي سراسر كشور گفت: با توجه به تلاش دولت و تمهيدات و برنامه ريزي هاي انجام شده جهت تكميل و نهايي شدن برنامه ها و پروژه هاي در دست اجرا تا پايان دولت دهم با عنوان طرح ماندگار؛ همگي تلاش كنند تا به بهترين نحو اين خدمات و پروژه هاي بسيار عظيم را براي مردم عزيز منعكس نمايند.

مديركل روابط عمومي وزارت كشور با اشاره به تشكيل شوراهاي هماهنگي منطقه اي روابط عمومي استانداريها در مناطق 6 گانه كشور بر استفاده و بهره برداري هرچه بيشتر از اين ظرفيت بالقوه با بسيج همه امكانات مادي و معنوي روابط عمومي ها در راستاي خدمت هرچه بيشتر به مردم عزيز و ارتقاء سطح ارتباطات و اطلاع رساني و تعامل با رسانه ها تأكيد كرد.

شايان ذكر است در اين جلسه روساي شوراي هماهنگي روابط عمومي مناطق، استانداريهاي سراسر كشور به بيان نقطه نظرات و ديدگاههاي و فعاليتهاي صورت گرفته در استانها پرداختند.

/س2

برچسب ها: گزارش ، مهر ، روابط عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار