معاون سياسي وزير كشور گفت:خرد ورزي ،اطلاع رساني به موقع ، پرهيز از افراط و تفريط و اعتدال از ويژگي هاي بارز روابط عمومي ها در اين دور از انتخابات بود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، سيد صولت مرتضوي؛ معاون سياسي و رئيس شوراي اطلاع رساني وزارت كشوردر همايش سراسري مديران كل روابط عمومي استانداري ها ضمن تقدير از تلاش ها و اقدامات ارزنده روابط عمومي ها در عرصه اطلاع رساني پيرامون انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:خرد ورزي ،اطلاع رساني به موقع ، پرهيز از افراط و تفريط و اعتدال از ويژگي هاي بارز روابط عمومي ها در اين دور از انتخابات بود.
وي با اشاره به كارشكني هاي استكبار جهاني و تلاش براي ايجاد تنش در فضاي انتخاباتي كشور تصريح كرد: استكبار همواره به دنبال تبديل فرصت هاي ما به تهديد بوده اما مردم و مسئولين نظام اين روند را بسيار خوب مديريت كردند و نتيجه آن را در مشاركت حداكثري ملت شريف ايران در انتخابات شاهد بوديم.
مرتضوي با اشاره به موج بيداري اسلامي و تلاش دشمنان در جهت مهار اين بيداري ها گفت: مهره سازي و انحراف در موج بيداري اسلامي از استراتژي هاي در دستور كار دشمنان است.
وي وظيفه روابط عمومي ها را در اين برهه جذب حداكثري و دفع در حد ضرورت دانست و تصريح كرد: نگاه منفي در اين عرصه غير واقعي و نگاه حذفي غير اخلاقي است و همواره بايد تلاش كنيم دشمنان فرصت و توان برنامه ريزي براي بروز اختلافات نداشته باشند.
رئيس شوراي اطلاع رساني وزارت كشور با بيان اينكه روابط عمومي ها بايد ابعاد مختلف بيداري اسلامي را در قالب هاي مختلف هنري به مردم منعكس كنند گفت: كار روابط عمومي استانداري ها مقابله با بحران ها و جنگ هاي رواني دشمنان در استان ها است.
معاون سياسي وزير كشور ادامه داد :در خصوص بيداري اسلامي روابط عمومي ها بايد روشنگر باشند .
در ادامه اين نشست نوري مدير كل دفتر انتخابات نيز طي سخناني از همكاري روابط عمومي استانداري هاي سراسر كشور در امر برگزاري انتخابات تقدير بعمل آورد و گفت: ركن ركين ارتباط ستاد انتخابات با مردم از طريق كميته هاي اطلاع رساني تحقق يافت.
انتهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، ویژگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار