وزير كشور با بيان اينكه ایران یک کشور حادثه خیز و به همین منظور سازمان مدیریت بحران در ایران فعالیت می کند، گفت: در حال حاضر نه تنها قادر به مدیریت حوادث طبیعی داخلی در سطح استاندارهای بین‌المللی هستیم بلکه به درخواست برخی از کشورها پروژه‌های مدیریت بحران را در آنجا اجرا می‌کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران مصطفي محمد نجار، وزیر کشور در دیدار با آرمن یریتسیان، وزیر موقعیت اضطراری ارمنستان با اشاره به ظرفیتها و پتانسیل‌های موجود برای گسترش هر چه بیشتر روابط میان دو کشور از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجربیات در حوزه مدیریت حوادث و بلایای طبیعی خبر داد و گفت: ایران یک کشور حادثه خیز و به همین دليل در حال حاضر نه تنها قادر به مدیریت حوادث طبیعی داخلی در سطح استاندارهای بین المللی هستیم بلکه به درخواست برخی از کشورها پروژه های مدیریت بحران را در آنجا اجرا می‌کنیم.

وي در ادامه با اشاره به کمک‌های جمهوري اسلامي ايران به سیل‌زدگان پاکستان، زلزله‌زدگان ژاپن و قحطی‌زدگان در سومالی افزود: امضای تفاهم‌نامه در زمینه مدیریت بحران و حوادث نیز کمک‌های خوبی برای انتقال تجربیات خواهد بود.

 در ادامه اين ديدار یریتسیان وزیر موقعیت اضطراری ارمنستان از انتقال تجربیات ایران و استفاده از دانش مدیریت بحران ایران استقبال کرد.

/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار