نماينده مردم قائنات گفت: حمايت از توليد کليد پيشرفت و توسعه بوده و نام گذاري امسال به حمايت از توليد نشان از هوشمندي نظام و رهبر فرزانه است.

جواد هروي نماينده مردم قائنات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اين که بايد به بحث توليد به صورت جدي توجه شود، گفت: برخي تصور مي‌کردند که حمايت از توليد، به معني ساخت چند فضاي کارگاهي و توليدي است، در حالي که اين مفهوم بسيار وسيع تر است.

وي در تشريح هدف از طرح استراتژي حمايت از توليد ملي، افزود: در بحث حمايت از توليد بايد پا را فراتر گذاشته و سهمي را در عرصه بين المللي و توليدات جهاني به خود اختصاص دهيم نه اينکه صرفا از توليدات خود استفاده کرده و به خود کفايي برسيم که اين امر اهتمام ويژه مسئولان امر را مي‌طلبد.

نماينده مردم قائنات در بيان اين که نام گذاري امسال به حمايت از توليد، کار و سرمايه ايراني نشان از هوشياري نظام و رهبر فرزانه دارد، اظهار داشت: با توجه به طرح موضوعات تجارت جهاني و فرآيند رشد و توسعه جهاني، توجه به امر توليد يک نکته اساسي و کليد توسعه و پيشرفت كشور است.

وي در پايان با بيان اين که حمايت از توليد مختص به امسال نيست، تاکيد کرد: بحث توليد زمينه‌هايي را در جامعه ايجاد کرده که ديگر کسي قادر به جلوگيري از آن نيست و بعنوان يک فرضيه و نگاه حياتي در تمام عرصه‌ها تبديل شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حمایت ، تولید ، پیشرفت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار