سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: نظارت بر حسن اجراي طرح تحول بنيادين آموزش و پرورش اولين اولويت كاري كميسيون متبوعش است.

عباس مقتدايي نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه طرح تحول بنيادين آموزش وپرورش مورد حمايت بخش‌هاي برنامه‌ريز، تصميم گيرنده و نظارت كننده در كليه ساختارهاست، گفت: كميسيون آموزش و تحقيقات با جديت از طرح تحول بنيادين آموزش و پرورش حمايت كرده و تلاش خواهد كرد به نحو احسن به  مرحله اجرا در آيد.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه قرار است 29 اقدام براي تحول بنيادين در آموزش و پرورش انجام شود و آموزش و پرورش نيز در ابعاد مختلف اين اقدامات را آغاز كرده، لذا مسئله نظارت به حسن اجراي اين امور از اولويت‌هاي كميسيون آموزش و تحقيقات بوده و كميته آموزش و پرورش اين كميسيون اين موضوع را مورد بررسي قرار خواهد داد.

سخنگوي آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به اينكه اسناد بالادستي و قوانين مربوطه به طرح تحول بنيادين آموزش و پرورش به دقت بررسي خواهد شد، اظهار داشت: از آموزش و پرورش درخواست شده است تا  نسبت به اجراي اين طرح ملزم به رعايت تمام قوانين و مقررات بوده و بدون هيچگونه اغماضي در راستاي پيشبرد اهداف كوتاه مدت و بلندمدت حوزه آموزش و پرورش گام بردارد.

مقتدايي در پایان خاطرنشان كرد: نظارت بر حسن اجراي طرح تحول بنيادين از مهمتيرن اولويت‌هاي كميسيون آموزش و تحقيقات خواهد بود./پ2

برچسب ها: تحول ، بنیادین ، مقتدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار