رئيس کميسيون صنايع مجلس گفت: براي حمايت از توليد، بايد به نيازهاي توليدکنندگان توجه شود که اين امر با برقراري ارتباط بين صنعت و دانشگاه و هم‌چنين بهره‌گيري از حوزه‌هاي فناوري ميسر خواهد بود.

رضا رحماني نماينده مردم تبريز و آذرشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تأکيد بر لزوم تقويت توليد داخلي و حمايت از توليد ملي، اظهار داشت: طرحي با نام حمايت از توليد ملي در کميسيون صنايع تهيه و تدوين شده که به جهت اعلام وصول به هیئت رئیسه تحويل داه شده است.

وي در ادامه با اشاره به نام‌گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان "توليد ملي؛ حمايت از کار و سرمايه ايراني"، افزود: بايد به توليد به عنوان يک ضرورت و اولويت اصلي نگاه شود، زيرا با حمايت از روند توليد و بهبود آن مي‌توانيم مسائل و مشکلاتي نظير اشتغال را مرتفع کنيم.

رئيس کميسيون صنايع تصريح کرد: با توجه به بحث‌هاي کارشناسي صورت گرفته در رابطه با تدوين اين طرح انتظار مي‌رود که همه مسئولان با حمايت خود جهت بهبود شرايط توليد تلاش کنند.

رحماني در پايان تأکيد کرد: براي حمايت از توليد، بايد به نيازهاي توليدکنندگان توجه شود که اين امر با برقراري ارتباط بين صنعت و دانشگاه و هم‌چنين بهره‌گيري از حوزه‌هاي فناوري ميسر خواهد بود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: حمایت ، تولید ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار