زاهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جبهه پایداری در انتخابات آتی دچار انشقاق خواهد شد/ وجود تفاوت در ساز و کار انتخاباتي اصولگرایان

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات آتی متفاوت خواهد بود، گفت: مي‌توان پيش‌بيني كرد كه جبهه پایداری در انتخابات آتی دچار انشقاق خواهد شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در خصوص کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، اظهار داشت: معتقدم اظهار نظر در خصوص کاندیداهای احتمالی حال حاضر، زود بوده و نباید به صورت مصداقي در این زمینه اظهار نظر شود.

وی افزود: در شرایط فعلی باید تمام هم و غم احزاب و جامعه به این نکته متمرکز باشد که معیار و ملاک نامزد انتخابات ریاست جمهوری چه بوده و باید چه شاخصه‌ای داشته باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس، تصریح کرد: اگر با شرایط داخلی و خارجی فعلی کشور به صورت مصداقی به کاندیداهای احتمالی بپردازیم از تعیین شاخصه در مصادیق باز خواهیم ماند.

زاهدی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا ساز و کار انتخاباتی جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری آتی، همان ساز و کار انتخابات مجلس نهم خواهد بود یا خير اظهار داشت: استنباط من این است که ساز و کار انتخاباتی جبهه پایداری در انتخابات آتی منطبق با ساز و کار انتخابات مجلس نهم نباشد.

وی افزود: مي‌توان پيش‌بيني كرد که جبهه پایداری در انتخابات آتی، دچار انشقاق شود، چرا که این جبهه برخلاف جبهه متحد اصولگرایان که از ائتلاف احزاب تشکیل شده از ائتلاف افراد نيز تشکیل مي‌شود، بنابراین احتمال دارد هر یک از افراد طبق سلائق خود از کاندیدای مورد نظر حمایت کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام طیف‌های اصولگرا درخواست می‌کنم که به حفظ وحدت كمك کرده و سعی کنند از نامزدي واحد حمایت کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در پاسخ به این پرسش که آیا ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان همان ساز و کار قبلی خواهد بود یا نه، تصریح کرد: بعید می‌دانم ساز و کار ثابت قبلی را داشته باشند؛ البته برخي مولفه‌ها نیز بر متغیر بودن این سیاست دلالت دارند.

وی هم‌چنین در خصوص اعلام آمادگی دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان جهت معرفی نامزد در انتخابات آتی، گفت: از چنین موضوعی خبر ندارم.

زاهدی در پایان و در پاسخ به این سوال که شما عضو کدام جبهه یا حزب هستید، خاطر نشان کرد: عضو هیچ جبهه یا حزبی نیستم ولی هر کجا بویی از اصولگرایی باشد من آن جا خواهم بود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار