سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: وزير بهداشت، معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور و رئيس دانشگاه‌پيام نور براي معارفه كاري در اين كميسيون حضور خواهند يافت.

عباس مقتدايي‌ خوراساني نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه كميسيون آ‌موزش و تحقيقات بعد از تعطيلات 15 روزه نمايندگان هفته پركاري پيش‌رو خواهد داشت، گفت: وزير بهداشت‌‌‌،‌ درمان و آموزش پزشكي، معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور و رئيس دانشگاه پيام نور طي روزهاي يكشنبه و سه‌شنبه (يكم و سوم مرداد ماه) ميهمان كميسيون آموزش و تحقيقات خواهند بود.

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات تصريح كرد: معارفه كاري و تبادل نظرات، راهكارها، پيشنهادات و ارائه گزارش از محورهاي حضور مرضيه وحيددستجردي، نسرين سلطانخواه و حسن زياري است.

مقتدايي خاطر‌نشان كرد:‌ تعامل كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با دستگاه‌ها و نهادهاي ذي‌ربط از مهم‌ترين اولويت اين كميسيون بوده و دعوت از روساي تمام اين نهادها در دستور كار قرار دارد.

گفتني است نمايندگان خانه ملت پس از تعطيلات 15 روزه تابستانه مجلس، از يكشنبه يك تير ماه فعاليت‌هاي خود را از سر خواهند گرفت.
 انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار