عضو هيئت رئيسه کميسيون آموزش مجلس گفت: اولين جلسه هيئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا برگزار خواهد شد و اعضا برابر آیین‌نامه در این جلسه به انتخاب هیئت رئیسه، مکانیزم، زمانبندی و تدوین نقشه راه خواهند پرداخت.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه نخست اعضای هيئت تحقیق و تفحص از دانشگاه ازاد گفت: فردا اولين جلسه بعد از صدور احکام اعضای تیم تحقیق و تفحص برگزار خواهد شد و برابر آیین نامه در این جلسه به انتخاب هیئت رئیسه، مکانیزم، زمانبندی و تدوین نقشه راه خواهند پرداخت.

وی در ادامه با تشریح محورهای تحقیق و تفحص افزود: مواردی نظیر بحث‌های اداری، مالی و هر نوع انحراف احتمالی برخی از مسئولین در وظایف از محورهای این تحقیق و تفحص به شمار می‌رود و این گروه باید طبق تکلیفی که بر عهده دارند به رسیدگی جدي این امور بپرازند.

جعفری تصریح کرد: باید در بحث تحقیق و تفحص با نگاهی منصفانه به مسائل پرداخته شود و همچنین نباید خدمات 20 ساله دانشگاه آزاد را زیرسوال برد چرا که بسیاری از مسئولین و شخصیت‌های کشور، دانش آموخته همین دانشگاه هستند.

نماینده مجلس نهم در پایان مطرح کرد: ما معتقدیم همانطوری که باید از خدمات حمایت شود درصورت هر نوع تخلف احتمالی باید برخوردی جدی و قاطعي را با خاطيان اعمال کرد تا به مصالح نظام و مردم خدشه‌ای وارد نشود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار