"جنیفر گارنر" ایفاگر نقش "خانم مارپل" در پروژه ی جدید کمپانی دیزنی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از تلگراف؛ کمپانی دیزنی از اواسط سال 2011 میلادی به فکر تولید فیلمی بر اساس ماجراجویی های "خانم مارپل"، کارگاه مجرد و پیر انگلیسی که پیش از این بارها و بارها سوژه ی سریال و فیلم مختلف بوده است، افتاده بود.
البته کمپانی دیزنی اعلام داشته که این پروژه سینمایی نسخه ی بازسازی و احیای فیلمها و سریال های ساخته شده از "خانم مارپل" نیست و کاملا پروژه ی مستقل خواهد بود.
فیلم بر اساس قصه های نویسنده ی دهه چهل میلادی "آگاتا کریستی" ساخته می شود، این نویسنده ی مشهور تا بحال هشت کتاب از این شخصیت ادبی نوشته و به فروش رسانیده است.
این کمپانی اعلام داشته که قصد دارد این فیلم را اگر در قسمت اول موفق بود، چند قسمتی و ادامه دار کند.
بنابراين گزارش؛"جنیفر گارنر" 35 ساله و برنده ی جایزه ی گلدن گلوب این نقش را بازی می کند و در نقش یک پیرزن 60 ساله جلوی دوربین خواهد رفت.
قصه ی این فیلم بر اساس اظهارات کمپانی دیزنی نگاهی امروزی به قصه ی "خانم مارپل" خواهد داشت.
لازم به ذكر است؛ قرار است چهره ی "جنیفر گارنر" را اگر در این فیلم بازی کند با گریم بسیار زیادی به پیرزن 60 ساله تبدیل کنند که این هم جای خیلی بحث دارد و بعضی ها از این اتفاق راضی نیستند و میگویند چرا باید یک بازیگر تقریبا جوان را با گریم زیاد پیر کرد و این بر روی نقشش تاثیر منفی خواهد گذاشت، دیزنی هم در پاسخ اعلام کرده که بازیگر مناسب‌تر برای این نقش  پیدا نکرده است.
گفتني است؛ هنوز کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم انتخاب نشده است و تاریخ اکران هم هنوز مشخص نشده است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار