اعلام آمادگي157 نماينده جهت حضور در غزه، کشف روستايي در آذربايجان 100 روز پس از زلزله، توزيع سهام عدالت به وزرا و معاونين و مديران کل به جاي ارائه اين سهام به کارگران ساختماني، عدم بررسي "طرح مناسک" از سوي شوراي هماهنگي اصلاحات، تحويل 1200 واحد مسکوني به زلزله‌زدگان در آينده نزديک، برنامه‌ريزي براي تأمين امنيت انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري و اعلام آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به غزه از مهمترين اخبار امروز گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بودند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:


رئيس فراکسيون حمايت از فلسطين خبر داد؛ اعلام آمادگي157 نماينده جهت حضور در غزه

رئيس فراکسيون حمايت از فلسطين گفت: تاکنون 157 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، موافقت‌نامه طرح داوطلبانه کمک و حضور در فلسطين را امضا کرده‌اند.



ماجراي روستايي كه خبر‌ساز شد؛ کشف روستايي در آذربايجان 100 روز پس از زلزله! + اظهارات نماينده اهر و مسئول بازسازي منطقه
روستاي "ونگ‌ملك" روستايي از توابع بخش مركزي اهر است كه نماينده اين شهر معتقد به عدم آوار‌برداري از اين روستا تا به امروز شده و از سوي ديگر مسئول باز‌سازي ارسباران مدعي است هيچ كمبودي در اين روستا وجود ندارد.



در جريان بررسي عدم توزيع سهام عدالت ميان كارگران ساختماني؛ قاضي‌پور: سهام عدالت به جای کارگران ساختمانی به معاونین، وزرا و مدیران کل داده شده است
سؤال ملی پنج تن از وكلاي ملت از وزیر امور اقتصاد و دارايي درباره علت عدم توزیع سهام عدالت میان کارگران ساختمانی در صحن علنی امروز مجلس مطرح شد.



پور مختار: امروز، زمان پاسخ هيئت رئيسه به شكايت برخي نمايندگان است
رئيس کميسيون اصل 90 مجلس گفت: نامه شکايت چند تن از نمايندگان در مورد گزارش هئيت رئيسه در خصوص نحوه اعلام وصول سوال از رئيس جمهور ارائه شده و مهلت پاسخگويي تا امروز (30 آبان) است.



معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری: دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند نسبت به تبدیل وضع مابقی نیروهای شرکتی اقدام کنند
معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: ایرادات و مشکلات مصوبه قبلی دولت در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برطرف شده و تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا نسبت به تبدیل وضع مابقی نیروهای خود اقدام کنند.



محتشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛ پيشنهاد جبهه اصلاح‌طلبان به خاتمي/تاکيد خاتمي بر انسجام دروني اصلاح‌طلبان
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: اعضای جبهه اصلاح‌طلبان به خاتمی پیشنهاد کردند تا کاندیدای انتخابات آتی شود و در صورت استنکاف از کاندیداتوری، مدالیته‌ای انتخاباتی را به مثابه آنچه که در طرح مناسک وجود دارد، تهیه کند و اصلاح طلبان در قالب آن به اجماع نهایی برسند.



حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: تاکيدخاتمي بر وجود سلايق مختلف در انتخابات در ديدار با اصلاح‌طلبان/ ديدار با سيدحسن خميني و ناطق نوري بعد از عاشورا
عضوحزب اعتماد ملي گفت: جبهه اصلاح‌طلبان درصدد است پس از ايام عزاداري ماه محرم با سيدحسن خميني و ناطق نوري ديدار داشته باشد.



حق‌پرستي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛ گره کور اجماع اصلاح‌طلبان در پيچ تصميم گروه‌هاي مختلف اين جريان
عضو حزب اسلامي کار گفت: امکان اجماع جريان اصلاحات در انتخابات آتي، به تصميم گروه‌هاي مختلف در اين جريان گره خورده است.



در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛ عدم بررسي "طرح مناسک" از سوي شوراي هماهنگي اصلاحات
بعد از موضع‌گيري برخي اعضاي حزب مردم سالاري مبني بر ارائه طرح مناسك به شوراي هماهنگي اصلاحات، رئيس دوره اي اين شورا گفت: اين طرح در شوراي هماهنگي اصلاحات اصلا مطرح نشده است.



دانش جعفري در نشست بازار ارز در اقتصاد مقاومتی: کاهش وابستگي به درآمدهاي نفتي راه نجات اقتصاد است/بانک مرکزي نبايد تحت سياست‌هاي دولت قرار گيرد
وزير سابق اقتصاد گفت: ايران بايد براي کاهش وابستگي خود به درآمدهاي نفتي آمادگي پيدا کند تا بتواند به اقتصاد با ثبات برسد و از اين وضعيت متلاطم نجات پيدا کند.



سردار خراساني در اهر: 1200 واحد مسکوني به زودي تحويل زلزله‌زدگان مي‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: با تاکید بر اینکه اصل و مبنای ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سپاه، کیفیت بالای واحدهای ارائه شده بود، گفت: اکنون 1200 واحد سقف زده شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.



عبداللهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛ برنامه‌ريزي براي تأمين امنيت انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري/ برخورد قانوني با تبليغات زودهنگام
معاون امنيتي انتظامي وزير کشور گفت: براي برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري، اقداماتي همچون توجيه معاونان امنيتي استانداري‌ها صورت گرفته و مجموعه جلسات لازم، پيش‌بيني و زمان‌بندي شده است.



مهمانپرست در نشست خبري عنوان کرد؛ آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به غزه/پاک سازی سایت پارچین تنها ادعای سیاسی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تلاش ايران براي پاک‌سازي سايت پارچين تنها ادعاي سياسي است که در فضاي جنگ تبليغاتي مطرح مي‌شود اما شایسته نیست که دبیر کل آژانس بین‌المللی چنین اظهاراتی را بیان کند.



حجت‌الاسلام ولمسلمين رئيسي: تولید مواد مخدر در افغانستان 40 برابر شده است

معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: تولید مواد مخدر در افغانستان طی ده سال گذشته 40 برابر شده است.



موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد؛ نقض حقوق بشر در غزه/ سکوت مدعيان حقوق بشر ادامه دارد
يك حقوقدان گفت: بي تفاوتي کشورهاي مدعي دموكراسي و دفاع از حقوق بشر در برابر حملات وحشيانه اسرائيل عليه مردم غزه نشان از اين دارد كه شعار مطرح شده از سوي اين كشورها در مورد دفاع از حقوق بشر تنها دستاويزي براي رسيدن به مقاصد شخصي است.



ماجراي سايت "کلمه" و مهدي هاشمي

همه چیز از روزهای فتنه آغاز شد. یکی از سرکردگان فتنه، سایتی را راه‌اندازی کرد که پس از مدتی تبدیل به صدای فتنه گران شد. سایت کلمه که وابستگی آن به جريان ها و گروهک هاي ضد نظام اثبات شده است، حالا این روزها ماهیت برخی از افراد و جريان‌ها را بیش از پیش نمایان می‌کند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: خبرنگاران ، سیاسی ، عناوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار