سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی سال‌های 89 و 90 در جلسات هفته این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌علی طاهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به تشریح دستور کار هفته آتی کمیسیون فرهنگی پرداخت و گفت:‌ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری مرتبط با کمیسیون فرهنگی در جلسه آتی این کمیسیون بررسی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون اصلی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، کمیسیون شوراها و امور داخلی است اما کمیسیون فرهنگی نیز به عنوان کمیسیون فرعی مواد مرتبط از این طرح با وظایف  اين کمیسیون را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در ادامه اظهار داشت:‌همچنین دستگاه‌های نظارتی بر امور فرهنگی کشور در هفته آینده گزارشی از عملکرد خود به این کمیسیون ارائه خواهند کرد.

وی در ادامه از بررسی تقاضای طرح تحقق و تفحص از نحوه هزینه کرد اعتبارات فرهنگی سال‌های 89 و 90 از سوی جمعی از نمایندگان در جلسات هفته آتی این کمیسیون خبر داد و گفت: از آنجا که اعتبارات فرهنگی سال‌های 89 و 90 از سوی دولت، اعتبارات ویژه‌ای بود، نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات مبهم است که به همین جهت جمعی از نمایندگان تقاضای تحقیق و تفحص در خصوص این اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد آن را ارائه داده‌اند.

سخنگوی کیمسیون فرهنگی با بیان‌اینکه این اعتبارات قریب به 1500 میلیارد تومان بوده است افزود: با توجه به اینکه مرکز توزیع این اعتبارات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری است با حضور این معاونت د و طراحان این طرح تقاضاي تحقيق و تفحص بررسی خواهد شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، طرح ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار