سرانجام يک ملاقات بيمارستاني

اخبار ضد و نقيض در مورد علت بستري شدن مهدي هاشمي

روز گذشته خبري مبني بر اينکه پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواسته تا فرزند هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل کنند بر روي خروجي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته خبري مبني بر اينکه پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواسته تا فرزند هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل کنند بر روي خروجي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها قرار گرفت.

اين در حالي است که با مشخص شدن انتقال مهدي هاشمي به بيمارستان دي خبرنگار باشگاه خبرنگاران در محل بيمارستان حاضر شده و در گفتگو با دو تن از اعضاي خانواده هاشمي متوجه اظهار نظر‌هاي ضد و نقيض در خصوص انجام شدن و يا نشدن عمل جراحي قلب مهدي هاشمي شد.

ياسر هاشمي برادر مهدي هاشمي در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود که حال کنوني برادرش مطلوب است، کارهاي درماني مهدي در حال انجام است براي آنژوگرافي منتظر جواب دکتر هستيم.

اما چند دقيقه پس از اين مصاحبه فاطمه هاشمي ديگر فرزند هاشمي رفستنجاني در مصاحبه‌اي متفاوت از مصاحبه برادرش گفت: همه اعضاي خانواده از جمله پدرم و مادرم با او ديدار کرده‌اند؛ اکنون آزمايش‌هاي لازم در حال انجام است و تصميم قطعي پس از انجام آزمايش‌ها از طرف پزشک معالج انجام مي‌شود.

وكيل خانواده هاشمي هم در اظهار ديگري كه كاملاً متفاوت با اظهارنظرهاي قبل بود، عنوان كرد: احتمال اينكه مهدي فردا آنژيوگرافي شود بسيار زياد است ولي هنوز پزشك وي در اين خصوص اظهار نظر قطعي نكرده است.

اين اظهارات در حالي مطرح مي‌شود که يک پزشک متخصص بيماري‌هاي قلب و عروق در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اينکه بيماران شيميايي که به عارضه قلبي مبتلا مي‌شوند بعد از معاينه و انجام اکو و بررسي اينکه چند درصد از ريه آنها درگير است اقدام به آنژيوگرافي مي‌شوند، اظهار داشت: ممکن است در برخي مواقع بيمار بعد از اکو تحت درمان دارويي نياز به آنژيوگرافي نداشته باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مهدی ، هاشمی ، بیمارستان ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار