نايب رييس کميسيون حقوقي ‌قضايي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به صدور حکم محکوميت فائزه هاشمي،‌ اين حکم را نشاندهنده استقلال و اقتدار دستگاه قضايي جمهوري اسلامي ايران خواند.

حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي نماينده مردم بم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران برخورد دستگاه قضايي با آقازاده‌هاي متخلف را اقدامي بسيار مدبّرانه از جانب دستگاه قضايي خوانده و گفت: حکم محكوميت فائزه هاشمي، نشان‌دهنده اقتدار دستگاه قضايي است و اين دستگاه با ابلاغ آن ثابت کرد كه هر فردي که در نظام جمهوري اسلامي ايران مرتکب تخلف شود، جدا از هرگونه وابستگي فردي يا گروهي مجازات خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينکه اين اقدام به عنوان عملکردي مثبت در کارنامه دستگاه قضايي ثبت خواهد شد، افزود: اين موضوع يک امتياز ويژه براي قوه قضاييه نظام اسلامي محسوب مي شود.

نماينده مردم بم در خانه ملت در پاسخ به سوالي مبني بر رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي از سوي دستگاه قضايي اظهار داشت: با توجه به اينکه مهدي هاشمي متواري است و از سوي دستگاه قضايي براي پاسخ‌گويي به اتهاماتش احضار شده، سعي بر اين است که از طريق مراجع قانوني بين المللي نيز نسبت به بازداشت وي اقدام شود و براي رسيدگي به اتهاماتش  بايد در دادگاه حضور يابد./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار