دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: محاکمه مهدی هاشمی فرصتی مغتنم برای دستگاه قضائی است تا با هیچ ملاحظه‌ای سربلند از این امتحان پیش رو بیرون آید‌.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ رضا کارگر امروز با اشاره به دستگیری مهدی هاشمی از عوامل اصلی فتنه 88 اظهار داشت‌: دستگاه قضائی که ادعای این را دارد اهل هیچ‌گونه تسامح و تساهل نیست، این انتظار به حق را از قوه قضائیه داریم که با محاکمه به موقع‌، سریع و مطابق با موازین به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند.

وی افزود: اکنون بعد از ماه‌ها ‌مهدی هاشمی که نقش فعالی در فتنه 88 داشت و پس از آن در پو‌شش ماموریت دانشگاه آزاد در آغوش روباه پیر لانه کرده بود به میهن بازگشته، این فرصتی مغتنم برای دستگاه قضائی است تا با هیچ ملاحظه‌ای سربلند از این امتحان پیش رو بیرون آید‌.

کارگر عنوان کرد: هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از ستون‌های نظام باید از موضع سکوت دست برداشته تا ملت حساب وی را از فرزندش جدا بدانند.

وی تصریح کرد:‌ دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا با به راه انداختن جنگ نرم مهدی هاشمی را بی‌گناه جلوه دهند.

کارگر با تشکر از اقدام قوه قضائیه در دستگیری به موقع مهدی هاشمی افزود: قوه قضائیه باید با وی به عنوان یک فرد عادی و ‌با عدالت برخورد کند.

وی‌ بیان کرد‌: دانشجویان دانشگاه شهید باهنر همگام با دانشجویان سراسر کشور با امضای طوماری خواستار اجرای قانون در مورد مهدی هاشمی شدند./ج1

برچسب ها: کرمان ، هاشمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.