در فاصله يک ماه از فتنه 88 علي اكبر هاشمي رفسنجاني فرزند خود مهدي را به عنوان مسئول دفتر و نماينده هيات‌هاي موسس و امناء در کليه واحدهاي برون مرزي دانشگاه آزاد منصوب مي‌کند، و اين در حالي است که مهدي هاشمي به جاي پرونده علمي پر بار در طول اين مدت، پرونده سياسي براندازانه پربارتري داشته است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت خبري نور نيوز؛ چيزي حدود يک ماه از فتنه 88 گذشته بود که هاشمي رفسنجاني در تاريخ  88.04.25  فرزند خود، مهدي هاشمي را به عنوان مسئول دفتر و نماينده رياست هيات‌هاي موسس و امناء در کليه واحدهاي برون مرزي دانشگاه آزاد منصوب كرد.



مهدي هاشمي كه بعلت فعاليت هاي گسترده در فتنه 88 مورد پيگرد حقوقي و قضائي قرار گرفته بود پس از فرار به لندن حكم خود به عنوان مسئول دفتر و نماينده رياست هيئت هاي موسس و امنا در كليه واحد هاي برون مرزي را دريافت كرد تا فرار او به لندن توجيه داشته باشد.


 اين انتصاب که در آن زمان سوال بر انگيز و براي مردم عجيب بود در افکارعمومي جامعه تاثير منفي داشت چرا كه اقازاده در آن زمان اسمش سر زبان متهمين دادگاه‌هاي فتنه و خرابكاران امنيتي بود و دريافت چنين حكمي كه مستلزم اعزام به ماموريت نيز بود كمي جاي سوال داشت!

حالا پس از گذشت سه سال از آن تاريخ بايد در اين‌باره پاسخگو بود که در مدت رياست سه ساله مهدي بر کليه واحدهاي برون مرزي دانشگاه آزاد چه اقداماتي در راستاي بهبود فعاليت‌هاي اين واحدها انجام گرفته است.

سوال ديگر اينكه، با روي كار آمدن رياست جديد دانشگاه آزاد عنوان شد كه واحد آكسفورد كه آقازاده لندن نشين به بهانه آن از كشور خارج شد در آن زمان وجود خارجي نداشته و تعطيل بوده است؟! پس مهدي هاشمي در طول اين مدت در لندن چه مي‌كرده است و كدام دستاورد را براي دانشگاه آزاد به ارمغان آورده است؟

يك مورد بسيار سوال برانگيز ديگر اينكه آيا هميشه در دانشگاه آزاد مرسوم است که رئيس هئيت امنا يعني آقاي هاشمي رفسنجاني چنين احکامي را صادر کند؟ مگر رئيس دانشگاه آزاد توانايي صدور چنين احکامي را ندارد که رئيس هئيت امنا چنين احکامي را براي فرزندان خود صادر مي‌کند؟

آيا صدور چنين احکامي نبايد براساس کارنامه‌هاي درخشان علمي باشد و در اينجا اين سوال مطرح مي‌شود كه مهدي با كدام كارنامه علمي درخشاني چنين حكمي را دريافت كرده است و چه عجله‌اي در مورد حكم صادر شده براي او وجود داشته است؟

 انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
با وجود این همه قانون شکنی و بعد از سه سال، آیا این فرد نباید توسط دستگاه قضایی مورد تعقیب و مجازات قرار گیرد...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
خداوند با لندن نشینان محشورش کند
آخرین اخبار