ضبط موسیقی جدیدترین اثر غلامرضا رمضانی؛ «عملیات کرکس» محصول سیمافیلم آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، رمضانی با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: با توجه به این که قصه به دلیل جنس خاصی از روایت موسیقی ویژه ای را می طلبید و من نیز در تمامی آثارم در بخش موسیقی حساسیت مضاعفی دارم، آهنگسازانی که من تاکید داشتم از عهده این مهم برخواهند آمد به دلیل مشغله کاری امکان حضور در این پروژه را نداشتند از این رو تصمیم گرفتم تا از موسیقی انتخابی استفاده کنم.
وی افزود: « عملیات کرکس » قصه ای ساده را با حسی خاص برای بچه ها روایت می کند در عین حال که ضرباهنگ آن به مراتب از « کلاس سوم ب » که کار قبلی من با سیمافیلم بوده؛ تندتر است .
این کارگردان تصریح کرد: من معتقدم آدم ها در هر دوره ای که زندگی کنند دغدغه ها و رازهای مشترکی دارند و من همواره در آثارم به دغدغه های کودکان و نوجوانان می پردازم کما این که اعتقاد دارم بچه ها در هر موقعیت جغرافیایی و فرهنگی قطعا با تکنولوژی روز بیگانه نیستند و از این رو کودکان در آثار من برای هم نسلان خود ملموس و باورپذیرند؛ قصه « عملیات کرکس » در تهران اتفاق می افتد و تصور می کنم همچون « کلاس سوم ب » مورد اقبال این رده سنی قرار گیرد.
گفتنی است تدوین کار توسط کاوه ایمانی به طور همزمان  به صورت راف کات و فاین انجام شده و نسخه نهایی در 83 دقیقه  آماده می شود.
بنا به این گزارش ، قصه این فیلم به قلم رمضانی درباره خواهر و برادری است که به دلیل توجه بیش از حد والدین نسبت به دخترشان؛ فرزند پسر دچار حس حسادت و جنس خفیفی از انتقامجویی می شود و همین امر سبب می شود که دست به کار خطرناکی بزند و این آغاز ماجراست.
برای این پروژه 30 جلسه تصویربرداری پیش بینی شده بود و تصویربرداری به طور کامل در تهران انجام شده است.
آناهیتا اقبال نژاد ، امیر علی تقی زاده ، ماهور مقصودیان ، محمد صفوی و امین دل پاک بازیگران اصلی « عملیات کرکس » هستند.
عوامل پشت دوربین این اثر نیز عبارتند از : مدیر تصویربرداری : محمدرضا سکوت ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : محمد صالح غربی جوان ، صدابردار : عباس رستگار پور ، طراح چهره پردازی : زهرا کمالی ، مدیر تولید : مهدی مه آبادی ، طراح صحنه : غلامرضا رمضانی ، طراح لباس : پرهوده جمالها ، مدیر تدارکات : علی بهرمند ، منشی صحنه : محبوبه خوش روش ، مجری طرح : مهرداد غفاری پور.
« عملیات کرکس » را لیدا عبدالمنافیان در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می کند./ي2
برچسب ها: موسیفقی ، تله فیلم ، کرکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار