"سایه" حجازی به نیمه رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما فیلم ، تصویربرداری فیلم تلویزیونی "سایه " به کارگردانی سید روح الله حجازی و از محصولات مرکز سیمافیلم از نیمه گذشت.
هادی علیمحمدی تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: برای این اثر 30 جلسه تصویربرداری پیش بینی شده است و فیلم دارای 4 لوکیشن اصلی شامل خانه زوج جوان ، مطب دکتر مرادی ، آتلیه عکاسی و یک سازه فلزی در ارتفاعات تهران است .
وی افزود: تا کنون صحنه های مربوط به آتلیه ، مطب پروفسور مرادی و بخش های خارجی تصویربرداری شده و سکانس های مربوط به ارتفاعات تهران که طولانی ترین سکانس های ما است باقی مانده و پیش بینی ما برای پایان تصویربرداری 25 خرداد است.
بنا بر این گزارش هومن سیدی ، لیندا کیانی و امید روحانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا ، مدیر تولید : هادی علیمحمدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: وحید حاجیلویی ، طراح صحنه و لباس : سید روح الله حجازی ، صدابردار: شهرام متولی ، آهنگساز : مسعود سخاوت دوست .
فیلمنامه این فیلم به قلم علی طالب آبادی زندگی یک زوج را روایت می کند که پس از سال ها زندگی مشترک صاحب فرزندی می شوند و این اتفاق سبب می شود تا به بازنگری جدیدی در زندگی خود برسند.
بنا بر این گزارش " سایه " دومین اپیزود از 3گانه تولد، زندگی و مرگ است که نخستین اپیزود از این 3 گانه با نام " سپیده" با موضوع تولد و با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی روز 28 صفر از تلویزیون پخش شد.
"سایه" با موضوع زندگی ساخته می شود و سومین اپیزود از این مجموعه با نام "ستاره" به موضوع مرگ اختصاص دارد که آن پروژه نیز تا پایان امسال مقابل دوربین خواهد رفت.
سید روح الله حجازی سال گذشته دو فیلم " سپیده" و " نخل گریان " را برای مرکز سیمافیلم ساخت .
" سایه " در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می شود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار