رهبر قنبری " از میان سایه ها" عبور کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما فیلم ، تصویربرداری تله فیلم "از میان سایه ها" به کارگردانی رهبر قنبری به اتمام رسید.
اصغر پورهاجریان تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: تصویربرداری کار بعد از 25 جلسه در بیمارستان عمل به پایان رسید.
پورهاجریان افزود: آتش نشانی ، کلانتری یوسف آباد ، خانه ای در مفتح ، خانه ای در آجوادانیه و بیمارستان عمل لوکیشن های اصلی این فیلم بودند.
این تهیه کننده گفت: علت اصلی انتخاب و ساخت این داستان، یکی از مشکلات جامعه امروز یعنی استفاده از داروهای آرام بخش به صورت خود سرانه است. با توجه به مشکلات جوامع مدرن مشکلات و تنش های عصبی یکی از اجزاء لاینفک زندگی مردان و زنان است و ما با ساخت این فیلم قصد داشتیم تا تبعات مخرب مصرف خودسرانه داروهای ارام بخش را برای مخاطبان تشریح کنیم.

بنا به این گزارش " از میان سایه ها" داستان زنی به‌ نام مهگل است که با گذشته‌ای سراسر بیم و امید، به زندگی امروز و همسرش کیوان علاقمند است، اما فراز و نشیب‌هایی که در بطن روزمرگی‌ها و زندگی معمولی مهگل پنهان است سبب شده تا علیرغم تلاش‌های کیوان، راه و نشانی خوشبختی را فراموش کند‌.
این فیلم که با نام‌های قبلی «شانس زندگی» و «نشانی: همین دور وبر» معرفی شده بود به «از میان سایه‌ها » تغییر نام یافت. در این فیلم ماه‌چهره خلیلی‌، کوروش سلیمانی، محسن پورهاجریان، حشمت آرمیده، مرجان سپهری، زهره کد‌خدا‌زاده‌، مهدی پور‌احمدی‌، طاهره اعلایی و با حضور قربان نجفی، فلور نظری و حسین عابدینی به ایفای نقش پرداخته اند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: کارگردان: رهبر قنبری ـ نویسنده: سید علی حسینی ـ مدیر تصویربرداری : ناصر کاووسی ـ طراح صحنه و لباس: پیام حسین‌‌سوری ـ صدا بردار: رضا اردلان ـ مدیر تولید : اصغر عادل‌فر ـ موسیقی متن : مهران پورمندان ـ تدوین : مهران کرمی ـ مدیر برنامه‌ریزی : عقیل تقی زاده ـ دستیاران کارگردان: لطف‌الله سیفی ، سعید انبری ـ طراح گریم : علیرضا باقر بیگی ـ عکاس: مسعود پورهاجریان ـ کارشناس انتظامی : هدایت الله سجادی ـ منشی‌صحنه : عالیه طاهری ـ تدارکات : مهبد شهری ـ دستیار اول تصویر‌برداری : مهران کاووسی ـ دستیاران نور و تصویر : امیر واقفی ، محمود خراسانی ، سعید سعیدی ـ دستیاران صحنه و لباس : علی بحری ، معصومه علی یاری ـ دستیار صدا : وحید درویشی ـ مجریان گریم : سحر موسوی ، نوید زمانی ، سمانه خادم علی ـ دستیار تدارکات: حمید شیخی  ـ حمل و نقل: شمس الله پوراحمدی، محسن رمضانی ، جلال موحدی فرد ، مهبد شهری ، رضا ظهیر نیا  
«از میان سایه‌ها » را اصغر پورهاجریان در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند .

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن امامی
۲۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
با خبر شدیم که یکی از هنرمندان خوب و با استعداد کشورمان که در چندین رشته هنری از جمله خوانندگی - موسیقی - نقاشی - انیمیشن و جلوه های ویژه سینمای حرفه ای فعالیت گسترده ای دارد اخیرا با خلق یک پرتره سه بعدی با جزئیات فوق العاده بالا و منحصر بفرد در جهان نامزد مرحله اول چاپ اثر او در نهمین جلد کتاب " 50 استاد برتر انیمیشن جهان " شده است. علی پوراحمد 42 ساله که در سالهای نه چندان دور یکی از مدلهای خوش چهره ایرانی نیز بوده و سابقه همکاری با سینمای بالیوود در بخش موسیقی و جلوه های ویژه را هم در کارنامه خود دارد دومین ایرانی است که بعد از روح اله طغیانی که در دوره قبلی نامزد چاپ در جلد هشتم این کتاب بود مجددا این افتخار برای جامعه انیمیشن را به ارمغان آورده است. در سالهای اخیر انیماتور های سه بعدی ساز ایرانی پیشرفتهای قابل توجهی در این صنعت بسیار پول ساز کرده اند . این خبر جهت درج در سایت شما ارسال گردید .
محسن امامی خبرنگار انجمن انیماتورهای مستقل ایران
منبع خبر :اخبار هنری ایران " آرتنا"
http://artna.ir/fa/30469
آخرین اخبار