"ژوليت-مجنون" به علت ناتمام ماندن فيلمبرداري سريال "دزد و پليس" براي اجرا در جشنواره آرمنوي ارمنستان لغو شد.

عزت‌الله مهرآوران،كارگردان و بازيگر پيشكسوت سينما تئاتر و تلويزيون درخصوص وضعيت اجرايي نمايش"ژوليت – مجنون" در جشنواره آرمنوي ارمنستان كه قرار بود شهريور ماه امسال اتفاق بيفتد به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:هم اكنون مشغول بازي در سريال "دزد و پليس" به كارگرداني "سعيد آقاخاني" هستم كه فيلبرداري آن هنوز به اتمام نرسيده است.
وي افزود:قرار بود اين سريال براي ماه رمضان پخش شود،اما فيلمبرداري آن ناتمام ماند و هم اكنون مشغول ادامه فيلمبرداري هستيم.
مهرآوران تصريح كرد:قرار است اين مجموعه براي نيمه دوم سال آماده پخش شود.
وي با اشاره به اين كه فيلمبرداري اين سريال موجب لغو اجراي "ژوليت- مجنون" در جشنواره آرمنو شده است،بيان كرد:نقشي كه من در اين مجموعه دارم،نقشي سخت است و درگيري بسياري دارد،‌به همين خاطر بايد بر روي آن تمركز كنم و نمي‌توانم نمايش را براي شهريور ماه آماده كنم.
وي اضافه كرد:متاسفانه زماني براي تمرينات اين اثر نمايشي باقي نمي‌ماند،به همين خاطر شايد آن را اسفندماه در جشنواره ديگري خارج از ايران به صحنه ببريم.
اين هنرمند اظهاركرد:من هميشه تلاش مي‌كنم در سال ، 2 بار تئاتر كار كنم،اما با شرايطي كه در حال حاضر داريم،اين مسئله را سخت كرده است.
وي ادامه داد:وقتي تئاتر كار نمي‌كنم يك غربتي در من شكل مي‌گيرد كه زيبا نيست و شبيه يك افسردگي عميق است،اميدوارم شرايطي ايجاد شود كه بتوانيم نمايشنامه هايمان را به صحنه ببريم./ه
برچسب ها: ژولیت ، مجنون ، ناتمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار